Anàlisi de la importància de l’acció tutorial en l’orientació acadèmica i professional a la secundària
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2021-06-02Resumen
L’acció tutorial i el procés d’acompanyament i orientació que porten a terme els
docents en la seva tasca com a tutors són vitals per al desenvolupament personal,
acadèmic i professional dels alumnes. L’orientació acadèmica i professional forma part
fonamental i bàsica de les tasques que es duen a terme amb l’alumnat de secundària.
En aquesta recerca s’analitza la importància de l’acció tutorial en l’orientació acadèmica
i professional de l’alumnat de l’última etapa de secundària. A través de la recerca
s’ha observat que la família, l’entorn social i els professors esdevenen com a factors
més influenciadors en la presa de decisió de l’alumnat sobre el seu futur acadèmic
i professional.
The tutorial action and the process of accompaniment and guidance that teachers carry
out in their work as counselor are vital for the personal, academic and professional
development of students. Academic and professional guidance is a fundamental and
basic part of the tasks that are developed with high school students. This research
analyzes the importance of tutorial action in the academic and professional guidance of
students in the last stage of high school. Through research, it has been observed that
the family, the social environment and teachers become the most influential factors in
students ’decision-making about their academic and professional future.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Director/a: Josep Castillo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
166 p.
Nota
Curs 2020-2021
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats