Midnight
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2022-06Resumen
En aquest treball de fi de grau es mostra tot el procés de creació d’un videojoc en 3D
desenvolupat amb Unity. En la memòria es poden veure reflectits els passos seguits en
la planificació d’aquest durant la seva fase més inicial, tot el procés de creació i
desenvolupament del videojoc, incloent tant la part més artística com la programació,
i finalment els resultats assolits.
Midnight, és un videojoc de terror survival, on es busca que el jugador pugui superar
els nivells a través de la investigació de l'escenari i la resolució a contrarellotge de
diferents trencaclosques, repartits en l'espai, per tal de poder superar el nivell. Tot amb
la mínima informació possible per generar en el jugador una sensació de
desconeixement i desubicació, conjuntament amb el sentiment d'incertesa i de por al
cos, per tal de fer l'experiència més aterradora i especial.
El videojoc fa posar el jugador en el rol del personatge principal, el qual es desperta
durant la nit a casa seva, mentre un seguit de fenòmens paranormals estan succeint. El
jugador ha d'investigar què passa i aconseguir sobreviure a la nit sense que aquesta
acabi o perdrà.
Un dels principals objectius ha estat el de desenvolupar un videojoc en 3D des de zero.
Una tasca que totes aquelles persones que l'han realitzat saben que no és gens fàcil,
requereix molt de temps, paciència i dedicació, però un cop assolit el propòsit final és
molt gratificant.
Tot el procés ens ha servit per assolir una gran quantitat de coneixements; tècnics a
l’hora de desenvolupar un videojoc utilitzant un motor gràfic, artístics a causa de la
necessitat de crear una ambientació apropiada per aquest i així aconseguir una millor
immersió del jugador i, finalment, molts nous coneixements de programació que sense
aquests tot el treball no hagués pogut assolir vida pròpia ni ser possible.
This dissertation shows the whole process of creating a 3D video game developed with Unity. The report reflects the steps taken in planning it during its most initial phase, the entire process of creating and developing the video game, including the artistic part and the programming, and finally the results achieved.
Midnight, is a survival horror video game, where the objective of the player is to pass the levels through stage research, solving different puzzles which are spread out in space against the clock, in order to pass the level. All with the minimum possible information to generate in the player a feeling of lack of knowledge and misplacement, together with the feeling of uncertainty and fear in the body, in order to make the experience more terrifying and special.
The video game puts the player in the role of the main character who wakes up at midnight at home, while a series of paranormal phenomena are happening. The player must investigate what happens and manage to survive the night before it ends up or he/she will lose.
One of the main goals has been to develop a 3D video game from scratch. A task that all who have done it know is not easy, it takes a lot of time, patience and dedication, but once the final purpose is achieved it is very rewarding.
The whole process has helped us to gain a lot of knowledge; technical, when it comes to developing a video game using a graphics engine, artistic, due to the need to create an appropriate environment for the game and thus achieve a better immersion of the player and finally a lot of new programming knowledge that without it all the work would not have been able to achieve its own life or be possible.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Videojocs -- Disseny
Imatges tridimensionals
Trencaclosques
Páginas
57 p.
Nota
Curs 2021-2022
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca