Integrar el moviment dins les diferents àrees de l'etapa de primària
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2022-05Resum
En una societat on les tecnologies ens porten a baixos nivells d’activitat
física amb un augment del sedentarisme i la inactivitat física, on cada vegada es deixa
més de banda l’activitat física i es tendeix a activitats més individualistes, penso que és
bàsic estudiar com, des de les escoles, es pot intentar redreçar aquesta situació. Per
això, els objectius de la meva recerca són conèixer els beneficis i els inconvenients així
com identificar els facilitadors i les barreres dels mestres de diferents cicles de l’etapa
d’educació primària respecte a la implementació d’un programa d’integració de
moviment dins les aules i explorar l’interès d’aquests davant un programa d’aquestes
característiques.
In a society where technologies lead us to low levels of physical activity
with an increase in sedentary lifestyle and physical inactivity, where physical activity is
increasingly neglected and more individualistic activities tend, I think it is basic to study
how, from schools, we can try to rectify this situation. Therefore, the objectives of my
research are to know the benefits and disadvantages as well as to identify the facilitators
and barriers of teachers of different cycles of the stage of primary education with respect
to the implementation of a movement integration programs in the classrooms and explore
their interest in a program of this nature.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Sedentarisme
Educació primària
Exercici
Pàgines
79 p.
Nota
Curs 2021-2022
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca