Introducing classical literature to learn English in early childhood education
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2022-05Resum
This research has as its main purpose to introduce classical English literature in early
childhood education, to be able to record whether this literature can help children to learn
vocabulary in a foreign language in an effective way or not. The study was carried out through
a pre-test, a post-test, and a delay-test for the children before and after the different activities
in which vocabulary is worked on through visual materials such as videos, stories with pictures,
mime, and flashcards related to specific vocabulary that appears in the story. The findings are
exposed in this final dissertation.
Aquesta investigació té com a objectiu principal introduir la literatura clàssica anglesa a
l'educació infantil, per poder registrar si aquesta literatura pot ajudar els nens a aprendre el
vocabulari en una llengua estrangera de manera eficaç o no. L'estudi es va realitzar a través
d'un pretest, un posttest i un últim test, passades unes setmanes, per als nens abans i després
de les diferents activitats en què es treballa el vocabulari a través de materials visuals com
vídeos, contes amb imatges, mímica i targetes amb imatges relacionades amb el vocabulari
específic que apareix al conte. Els resultats s'exposen en aquest treball final de grau.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Literatura anglesa
Anglès -- Ensenyament
Pedagogia
Educació infantil
Pàgines
66 p.
Nota
Curs 2021-2022
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca