La participació de les famílies a l'etapa 3-6
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2022-05-13Resumen
En aquesta investigació es pretén observar, conèixer i analitzar la relació entre la família i l’escola, concretament en el segon cicle d’educació infantil, així com la participació de les famílies en l’etapa 3 – 6. La recerca és qualitativa i es basa en el paradigma interpretatiu. És, doncs, un estudi de cas únic que té com a finalitat analitzar i interpretar la realitat sobre la relació família – escola d’un centre escolar específic. La família i l’escola són dos dels grans pilars que influeixen en el desenvolupament de l’infant, per la qual cosa és essencial i indispensable establir un bon vincle entre aquests dos agents educadors. La recerca ha posat de manifest la importància de repensar els canals, espais i recursos per tal de facilitar la relació família i escola i avançar cap a contextos de major participació i intercanvi.
This research aims to observe, understand and analyze the relationship between the family and the school, specifically in the second cycle of preschool education, and the participation of families in the 3-6 stage. It is therefore a single case study that aims to analyze and interpret the reality of the family-school relationship in a specific school. The family and the school are two of the main pillars that influence a child's development, so it is essential and indispensable to establish a good link between these two educational agents. The research has highlighted the importance of reviewing the channels, spaces, and resources to facilitate the family-school relationship and to move towards contexts of greater participation and interaction.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació infantil
Família i escola
Educació -- Participació dels pares
Páginas
110 p.
Nota
Curs 2021-2022
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca