Llançament d'una línia de productes de cosmètica vegana i genderless per Freshly Cosmetics
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2022Resum
El mercat de la cosmètica està vivint una revolució en tots els sentits. Tot el que
abans era segur ara ho deixa de ser per donar pas a noves tendències i
oportunitats. D’aquí a que de les mes populars siguin les tendències de
productes genderless (sense gènere), veganes, sostenibles, eco...
És precisament el que es troba dins d’aquest treball final de grau: un llançament
d’un cosmètic genderless per una marca reconeguda en el panorama espanyol,
i no tant espanyol: Freshly Cosmetics. Es proposen prototips de productes i
accions, sent una performance d’impacte l’eix vertebrador de tota la
comunicació del producte i en general de la marca. Aquest llançament implica
per la marca un canvi en la forma de comunicar-se i d’arribar al seu públic, els
actuals i els nous creats arrel del llançament.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Cosmètics -- Indústria i comerç
Comunicació en màrqueting
Publicitat
Pàgines
76 p.
Nota
Curs 2021-2022
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca