Paper de la comunicació en l’ensenyament de les matemàtiques
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2022-05Resumen
Aquest treball és una recerca que té com a objectiu descriure, analitzar i interpretar les
intervencions que fa una mestra d’Educació Primària amb els seus alumnes en una
classe de geometria en l’àrea de matemàtiques. Per aconseguir-ho, s’ha fet un estudi
de cas realitzant una gravació d’una classe per analitzar les intervencions que s’han fet.
A partir de l’anàlisi de les dades obtingudes i segons el que diuen diferents autors com,
per exemple, Lynn (2008), s’ha creat una classificació per analitzar les intervencions de
la docent i se n’han extret les conclusions que mostren com són.
This work is a research which has the aim to describe, analyse and interpret the
interventions made by a Primary School teacher with her students in a geometry class
in the area of Maths. To achieve this, a case study has been done by recording a class
to analyse the interventions which have been performed. Based on the analysis of the
data obtained and according to different authors, such as Lynn (2008), a classification
has been created to analyse the interventions of a teacher and some conclusions have
been drawn which show how they are.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Matemàtica -- Ensenyament
Comunicació
Páginas
55 p.
Nota
Curs 2021-2022
Directora: Isabel Sellas Ayats
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca