Construcció de la identitat de marca i campanya gràfica de Black Girl Gamers
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2022-03Resum
Black Girl Gamers és col·lectiu format per més de 7.000 dones negres d’arreu del món. Aquest va
començar l’any 2015 amb un petit grup de facebook, que ha anat creixent gràcies a la passió pel gaming les ganes de
generar un canvi en aquest. Són una influència que pretén canviar aquesta indústria cap a l’equitat i inclusió. Partint
d’aquesta base, BGG requereix una imatge de marca que transmeti i plasmi els valors i característiques que tenen
com a comunitat. La força i ambició pel canvi, així com la finalitat de canvi que persegueixen.
Es vol plasmar que no es tracta d’un grup de persones que tracten les desigualtats dins del joc, sinó que són una
comunitat empoderada que vol generar un canvi cap a la igualtat del sector del gaming. Plasmar l’ambició seria que
tenen, però representant la seva manera de ser, divertida i peculiar.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Màrqueting -- Planificació
Construcció de marca (Màrqueting)
Jocs per Internet
Pàgines
180 p.
Nota
Curs 2021-2022
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats