Use and application of the digital tool Socrative in the EFL class: analysis, evaluation, and adaptation of this tool for students with learning difficulties
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2022-06Resum
Davant el creixement de la vessant digital en l’educació i l’ensenyament de llengües,
aquest Treball Final de Màster té l’objectiu d’avaluar i comparar l’ús de l’eina digital
Socrative en classes d’anglès com a llengua estrangera, mesurant-ne l’eficàcia i posant
especial èmfasi en els estudiants amb dificultats de l’aprenentatge. Més concretament, els
objectius principals són definir una rúbrica per a eines digitals didàctiques, descriure
l’eficàcia de Socrative per a estudiants amb dificultats de l’aprenentatge, i comparar
l’eficàcia de Socrative en l’ensenyament i aprenentatge de continguts lèxics i continguts
gramaticals en llengua anglesa. A través d’una enquesta a 37 estudiants de l’institut Olivar
Gran i de la rúbrica avaluativa adreçada a professors, els resultats mostren que Socrative
és una eina digital didàctica eficient per a estudiants amb dificultats de l’aprenentatge, els
quals han valorat l’eina molt positivament.
In front of an increasing digital side in education and in language teaching, the aim of this
thesis is to assess and compare the use of the digital tool Socrative in EFL classes,
measuring its efficiency with a special focus on students with learning difficulties (LDs).
More particularly, the main goals include defining an evaluation rubric for didactic digital
tools; describing the efficiency that Socrative has for students with LDs; and comparing
the efficiency that Socrative has in the teaching and learning process of grammar contents
and lexical contents. By means of a survey answered by 37 students in Olivar Gran high
school and a rubric used by teachers, the results show that Socrative is an efficient digital
didactic tool for students with LDs, who have valued the tool very positively.
Tipus de document
Treball fi de màster
Versió del document
Tutora: Laura Andrés Rodríguez
Llengua
Anglès
Paraules clau
Llengua segona -- Adquisició
Anglès en l'ensenyament
Tecnologia educativa
Pàgines
40 p.
Nota
Curs 2021-2022
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats