Potencialitats pedagògiques dels espais exteriors del segon cicle d'educació infantil
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2023-05-08Resumen
Aquest treball és una recerca sobre els espais exteriors del segon cicle d’educació infantil, els quals tenen un gran valor educatiu i moltes vegades no se’ls hi dona el reconeixement com als altres espais de l’escola. Així doncs, després de fer una entrevista amb profunditat, diverses entrevistes a infants a més d’observar i analitzar diferents àmbits naturals i espais exteriors de centres educatius, s’han definit deu aspectes que es poden tenir en compte a l’hora de dissenyar-los per tal que esdevinguin educativament rics.
Paraules clau: Espai exterior, jardí, educació infantil, infants, natura, segon cicle.
This is a research work about the outdoor spaces for childhood in the second cycle of early education, which have great educational value and quite often not properly recognized as other areas of the school. Therefore, after conducting a deep-dive interview, several interviews with children in addition of observing and analyzing different natural areas and outdoor spaces of different educational centers, this research has led to define ten aspects that can be considered when designing them to become educationally rich.
Keywords: Outdoor space, garden, childhood education, children, nature, second cycle.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Jardins
Educació infantil
Páginas
90 p.
Nota
Curs 2022-202392
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca