Learning English through music boxes in Early Childhood Education
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2023-05-12Resum
The purpose of this study is to analyze the acquisition of receptive and productive
vocabulary in English among a group of very young learners. Children were tested
through a pre-test, post-test, and a delayed post-test, before and after a didactic
intervention where vocabulary was introduced through music boxes, a strategy that
combined music and storytelling. Results showed that receptive knowledge benefited
more than productive knowledge, and that there are several influential factors to learning
words in a second language.
Keywords: English vocabulary acquisition, receptive and productive vocabulary, very
young learners, music boxes.
L’objectiu d’aquest estudi és analitzar l’adquisició de vocabulari receptiu i productiu en
anglès entre un grup d’Educació Infantil. Els infants es van sotmetre a un pretest, un
posttest i un posttest diferit abans i després d’una intervenció didàctica on el vocabulari
es va introduir a través de capsetes de música, una estratègia que va combinar música i
narració. Els resultats van mostrar que el coneixement receptiu va beneficiar-se’n més
que el productiu i que hi ha diversos factors que influeixen en l’aprenentatge de paraules
en una segona llengua.
Paraules clau: adquisició de vocabulari en anglès, vocabulari receptiu i productiu,
Educació Infantil, capsetes de música.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Pàgines
38 p.
Nota
Curs 2022-2023
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca