Introducing very young english learners to phonological awareness in english: The story of Little bee, little bee!
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2023-04-30Resum
The aim of the present final degree project was to design a book and a teaching guide to introduce very young learners to phonological awareness in English. The didactic proposal was created taking into account a common difficulty between Spanish and Catalan speakers, which is to differentiate English vowels, especially where length is a part of the difference. It is thought for students in last year of Early Childhood Education that are learning English. The final objective of the proposal will be to encourage children to play with the language while they discover the new sounds of English.
Key words: very young learners, phonological awareness, English as a foreign language, vowel sounds
L'objectiu del present projecte ha estat dissenyar un llibre i una guia didàctica per introduir els infants a la consciència fonològica en anglès. La proposta didàctica s'ha creat a partir d'una dificultat comuna entre castellanoparlants i catalanoparlants, que és diferenciar les vocals angleses, sobretot quan la longitud és part de la diferència. Està pensat per als alumnes de darrer curs d'Educació Infantil que estan aprenent anglès. L'objectiu final de la proposta es animar els infants a jugar amb la llengua mentre descobreixen nous sons de la llengua anglesa.
Key words: Educació infantil, consciència fonològica, anglès com a llengua estrangera, sons vocàlics
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Anglès -- Educació infantil
Anglès -- Pronunciació -- Ensenyament
Pàgines
60 p.
Nota
Curs 2022-2023
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca