The use of musicograms and music patterns with very young efl learners
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2024-05Resum
The present work aims to value the use of musicograms and music patterns in a daily basis for language learning acquisition in very young learners. Through the Dual Coding Theory, combining music and musicograms, simple music concepts can be learned. In the good morning routine, the musical concepts are practiced using teacher’s voice as the main instrument and English as language. The sessions are thoughtfully designed to scaffold learning, giving amounts of comprehensible input progressively to attain children rhythms and interest. For the design, the Music Learning Theory was the roadmap to adjust and adapt the learning to the learners.
This interweaved practice is based on academic research through academic articles, experts’ opinion and books, mainly. It overall presents an innovative and meaningful way of introducing English to very young children.
Aquest treball té com a objectiu posar en valor els musicogrames i patrons rítmics en una rutina diària per l’aprenentatge de la llengua en infants. Amb la Teoria de Codificació Dual, combinant la música i els musicogrames es poden aprendre conceptes musicals simples. En aquesta rutina diària, els conceptes musicals es practiquen fent servir la veu de la mestra com a instrument principal i l’anglès com a llengua. Les sessions han sigut pensades i dissenyades per proporcionar aprenentatge progressiu i atendre els ritmes i interessos dels infants. Durant el disseny la Music Learning Theory de Gordon, ha servit com a full de ruta per ajustar i adaptar els aprenentatges als infants.
Aquesta proposta transversal està justificada amb la recerca a revistes acadèmiques, la veu d’experts i llibres. En general, presenta una manera innovadora i significativa d’aproximar la llengua anglesa a petits infants.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Infants -- Educació
Llenguatge i llengües -- Ensenyament
Música -- Aprenentatge
Pàgines
40 p.
Publicat per
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Nota
Curs 2023-2024
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca