La participació ciutadana a través del treball per projectes en Educació Primària
Author
Other authors
Publication date
2024-05-10Abstract
Aquesta recerca té la finalitat de descriure i comprendre el projecte de participació
ciutadana del Consistori Infantil per tal d’interrelacionar els beneficis que pot aportar el
treball per projectes interdisciplinaris a les experiències participatives. Les dades
s’obtenen de les entrevistes i les observacions amb els diferents agents implicats en el
projecte: l’ajuntament, l’escola i els infants. El seu anàlisi permet establir el potencial
educatiu i comunitari que tenen els projectes de participació ciutadana infantil si es
desenvolupen amb una metodologia interdisciplinària.
This research aims to describe and understand the Consistori Infantil citizen participation
project in order to interrelate the benefits that interdisciplinary project work can bring to
participatory experiences. The data is obtained from interviews and observations with
the different agents involved in the project: the town hall, the school and the children. Its
analysis makes it possible to establish the educational and community potential of
children's citizen participation projects if they are developed with an interdisciplinary
methodology.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Participació ciutadana
Educació primària
Projectes -- Planificació
Pages
46 p.
Publisher
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Note
Curs 2023-2024
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca