L'educació visual i plàstica en el desenvolupament socioemocional dels alumnes amb autisme.
Author
Other authors
Publication date
2024-05-10Abstract
Aquest treball parteix de la pregunta: “Com l’educació visual i plàstica pot afavorir el
desenvolupament socioemocional de tot l’alumnat i més concretament, dels alumnes amb
autisme durant el seu procés d’aprenentatge?”. Per donar resposta a aquesta s’ha decidit fer
un estudi de cas d’una nena amb diagnòstic TEA i TDAH.
Aquest estudi de cas està fonamentat per un seguit de teories i autors. A més, s’ha contrastat
aquestes teories amb un seguit d’observacions, entrevistes, graelles d’observació i diaris de
camp. D’aquesta manera, s’ha pogut assolir els objectius de recerca i identificar i conèixer els
diferents beneficis que té l’educació visual i plàstica en els alumnes en general i en la nena
en particular.
This research starts from the question: “How can visual and plastic education support the
socio-emotional development of all students and more specifically, of students with autism
during their learning process?”. To answer this question, I have decided to carry out a case
study of a girl with a diagnosis of ASD and ADHD.
This case study is founded by a series of theories and authors. Furthermore, this theories has
been contrasted with a series of observations, interviews and field diaries. In this way, it has
been possible to assess the objectives of research and identify and know the different benefits
that visual and plastic education has for students in general and for girls in particular.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Autisme
Desenvolupament
Educació inclusiva
Pages
80 p.
Publisher
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Note
Curs 2023-2024
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca