Anàlisi de pràctiques educatives inclusives en un context universitar
Author
Other authors
Publication date
2024-05Abstract
La següent recerca té com a objectiu identificar i analitzar les estratègies i
pràctiques educatives dirigides a afavorir la inclusió en un centre universitari. El
disseny metodològic d’aquesta recerca és un disseny qualitatiu, ja que pretenem
obtenir una comprensió sobre aquesta temàtica de forma coherent a través dels
principis educatius de la perspectiva socioconstructivista. Els resultats i les
conclusions d’aquesta investigació evidencien les mesures que actuen com a
facilitadors de la inclusió educativa, les pràctiques que ho fan com a barreres i la
necessitat de millorar les polítiques inclusives en un context universitari, per així
assegurar una educació equitativa i de qualitat per a tot l’alumnat.
The following research aims to identify and analyze educational strategies and
practices aimed at promoting inclusion in a university center. The methodological
design of this research is a qualitative design, since we aim to obtain an
understanding of this topic in a coherent way through the educational principles of
the socioconstructivist perspective. The results and conclusions of this research
show the measures that act as facilitators of educational inclusion, the practices that
act as barriers and the need to improve inclusive policies in a university context, in
order to ensure an equitable education and of quality for all students.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Universitats
Pages
336 p.
Note
Curs 2023-2024
This item appears in the following Collection(s)
- Grau en Psicologia [196]
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca