Ús del joc de rol en l’ensenyament de les modalitats textuals a segon curs d’Educació Secundària Obligatòria
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2024-06-20Resumen
El Treball Final de Màster (TFM) investiga l’impacte d’una partida de rol en la millora de l’aprenentatge de les tipologies textuals i la redacció de textos descriptius al segon curs de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Mitjançant un test previ i un altre de posterior a la creació de la fitxa de personatge i a la pròpia partida de rol, s’observen algunes millores significatives en les descripcions, amb un augment en l’extensió del text i les referències a aspectes del caràcter personal.
Paraules Clau: Joc de rol, Aprenentatge Basat en Jocs, tipologies textuals, textos descriptius
The Research Project investigates the impact of a role-playing game on improving the learning of textual typologies and the writing of descriptive texts in the second year of Compulsory Secondary Education. By means of a test before and after the creation of the character sheet and the role-playing game itself, some significant improvements are observed in the descriptions, with an increase in the length of the text and references to aspects of the personal character.
Keywords: Role-playing game, Game-Based Learning, textual typologies, descriptive texts
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Tutor: Jordi Chumillas Coromina
Lengua
Catalán
Palabras clave
Català -- Educació secundària
Joc de rols (Psicologia)
Páginas
65 p.
Nota
Curs 2023-2024
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca