Disseny i implementació d'una situació d'aprenentatge d'innovació didàctica centrada en l'aprenentatge de la poesia mitjançant un taller artístic en el segon curs de l'ESO
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2024-06-30Resum
Aquest treball és el resultat final de l’estudi i l’aplicació d’un taller de poesia creativa a l’aula. L’objectiu principal d’aquest treball és estudiar quin impacte pot tenir un taller de poesia en la competència literària d’un conjunt d’alumnes de secundària. Els resultats obtinguts confirmen que la realització d’un taller de poesia creativa té un impacte real en la competència literària dels alumnes. També queda demostrat que els participants del taller desenvolupen un major interès cap a la poesia, i que a partir del taller augmenta la disposició a entendre i treballar diverses obres poètiques.
This work is the final result of the study and the application of a creative poetry workshop in the classroom. The main objective of this work is to study what impact a poetry workshop can have on the literary competence of a group of secondary school students. The results obtained confirm that the realization of a creative poetry workshop has a real impact on the literary competence of the students. It is also demonstrated that the participants of the workshop develop a greater interest in poetry, and that from the workshop increases the willingness to understand and work on various poetic works.
Tipus de document
Treball fi de màster
Versió del document
Tutora: Mia Güell
Llengua
Català
Paraules clau
Poesia -- Educació secundària
Pàgines
39 p.
Nota
Curs 2023-2024
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats