El vincle sentimental cap a la literatura com a motor de l'hàbit lector a l'etapa de la secundària
Author
Other authors
Publication date
2024-06-30Abstract
El present estudi investiga com fomentar la lectura entre adolescents mitjançant un diari de lectura que estableixi un vincle emocional i crític amb les obres literàries. La lectura és vista no només com una habilitat social essencial, sinó com una activitat que reflecteix la nostra identitat i forma de veure el món. L'objectiu és analitzar aquest vincle per identificar com els adolescents poden desenvolupar perspectives crítiques i un lligam sentimental amb la literatura.
Paraules clau: lectura, diari de lectura, lligam sentimental, valor crític, obres literàries, habilitat social, identitat, perspectives crítiques, literatura.
The present work investigates how to promote reading among teenagers through a reading journal that establishes an emotional and critical connection with literary works. Reading is seen not only as an essential social skill but also as an activity that reflects our identity and worldview. The objective is to analyse this connection to identify how teenagers can develop critical perspectives and an emotional bond with literature.
Keywords: reading, reading journal, emotional bond, critical value, literary works, social skill, identity, critical perspectives, literature.
Document Type
Master's final project
Document version
Tutora: Irene Llop Jordana
Language
Catalan
Keywords
Literatura -- Educació secundària
Pages
75 p.
Note
Curs 2023-2024
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats