La introducció de la llengua anglesa a educació infantil
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2024Resumen
Aquest treball de fi de grau (TFG) se centra en investigar la introducció de la llengua anglesa en els centres d'Educació Infantil a Catalunya. El marc teòric aborda diversos aspectes, incloent-hi l’ensenyament de l’anglès a Educació Infantil, les creences dels mestres i el context a Catalunya. Mitjançant l’anàlisi de dades, en la qual es realitza una conversa entre tres mestres d’una escola d’Osona i els autors, citats al marc teòric. Concloent que l’edat només és un factor rellevant si es combina amb altres factors, tot i que pot influir en una millor pronunciació.
This thesis focuses on investigating the introduction of the English Language in Early Childhood Education centers in Catalonia. The theoretical framework addresses various aspects, including teaching English in Early Childhood Education, teachers’ beliefs, and the Catalan context. Through data analysis, which includes a conversation between three teachers from a school in Osona and the authors, mentioned in the theoretical framework. It is concluded that age is only a relevant factor if combined with other factors, although it may influence better pronunciation.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Anglès -- Educació infantil
Infants
Páginas
35 p.
Publicado por
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Nota
Curs 2023-2024
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats