dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por autor/a 
  •   Principal
  • Listando por autor/a
  •   Principal
  • Listando por autor/a
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por autor/a "Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 1079

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A comparative study of the factors influencing students' motivational profile in English learning 

      Cortés Soler, Laia (2019-05-17)
      Motivation is a very commonly studied area regarding language learning. It has been widely proven that motivated learners achieve better results than those who lack motivation. This study attempts to ...
    • A Deep Analysis of the English Core Competences Test in Catalonia: What Do Teachers Think About it? 

      Vilar Sabata, Laia (2018-05)
      English has emerged as a shared language used to establish communication in a global world. Thus, schools around the world have faced the need of teaching this language. In Catalonia, within the core ...
    • A propòsit de la feina : com organitzem i vivim el nostre temps? 

      Vila Ballús, Jordi (2016-05-13)
      L’objecte d’estudi del treball és investigar sobre com influeix el temps de treball remunerat, entorn a l’organització i la vivència d’altres temps necessaris en la vida diària de tota persona. A partir ...
    • L'acolliment familiar : una mesura de protecció a l'infància 

      Cebral i Pilon, Christelle; Agut i Masip, Tània (2015-05)
      La nostra recerca ha tingut com a punt de partida realitzar un estudi sobre una mesura de protecció a la infància en situació de risc o desemparament, les famílies d’acollida concretament a Catalunya. ...
    • Acompanyament al dol des d'una perspectiva socioeducativa 

      Priego Barba, Laia (2020)
      La mort, esdevé un tema complexa, el qual no és fàcil abordar. És un tema amb el qual convivim cada dia, però en canvi no se'n parla i tampoc s'educa. Ningú ens prepara ni ens ensenya a fer front a la ...
    • Acompanyament de l'infant en el procés de dol i la mort : Disseny d’un protocol d’actuació en cas de mort i dol al segon cicle d’Educació Infantil 

      Solanich i Tubau, Clara (2018-05)
      La recerca que exposo seguidament és un estudi de cas situada dins el paradigma interpretatiu. L’objectiu principal de l’investigació és conèixer i aprofundir si el personal docent disposa d’eines i ...
    • Acompanyant l'alumnat de primària pel laberint d'Internet: avaluació reguladora de la competència informacional 

      Plans Prat, Jordi (2019)
      La competència digital és imprescindible en la societat del segle XXI i per tant s'ha d'integrar en el marc de l'activitat habitual d'aula. Un element fonamental d'aquesta integració és l'avaluació. ...
    • Actitudes lingüísticas de docentes de secundaria frente a los anglicismos en el lenguaje adolescente: enseñanza plurilingüe y translanguaging 

      Gayán Martorell, Laia (2020-06-05)
      En una sociedad globalizada y multilingüe la lengua evoluciona y se transforma. Un reflejo de este fenómeno es la presencia de anglicismos en el lenguaje de los adolescentes. Ante la diversidad ...
    • Actituds que frenen l’aprenentatge del Català entre els alumnes d’origen immigrant i una proposta d’aula 

      Pinter Pla, Ester (2020-06-05)
      El present treball té com a objectius descobrir quins usos i actituds tenen vers la llengua catalana, l’espanyola i l’anglesa els alumnes de primer i segon de Batxillerat d’un institut del districte de ...
    • Actituds responsables en relació al medi ambient en estudiants universitaris 

      Marques Oliveira, Claudia (2019-05)
      La present investigació té com a objectiu conèixer les actituds proambientals presents en els estudiants universitaris, així com analitzar quins factors la constitueixen i la seva correlació amb la ...
    • Activitats d'educació infantil en els museus 

      Martín Aldomà, Ana Maria (2015-05)
      Amb aquest treball es pretén dur a terme un procés d’investigació sobre les activitats educatives d’ Educació Infantil als museus d'art. Es tracta d'una recerca d’informació que té com a objectiu, ...
    • Actualització dels coneixements del trastorn obsessiu compulsiu 

      Rodríguez Parra, Montserrat (2021-05-01)
      En l’actualitat el Trastorn Obsessiu Compulsiu (TOC) afecta un 2% dels ciutadans espanyols i és considerat una de les malalties més incapacitants. Per aquest motiu, és important estudiar quin és l’estat ...
    • La adaptación de los niños i niñas a la escuela Montessori de Educación Infantil: Kinderhouse Montessori School. San Diego (CA, EE.UU) 

      Serrano Martínez, Nuria (2018-05)
      Adaptarse significa acomodarse a las diversas circunstancias y condiciones del entorno y todo ser vivo pasa por la necesidad de adaptase a lo largo de su vida. El momento del nacimiento supone la mayor ...
    • Adapting Agazzi sisters' theory to the learning of English as a foreign language in an early years classroom, vocabulary acquisition in Agazzi and conventional class methodologies 

      Hidalgo Baz, Mar (2020-05-15)
      The introduction of English as a Foreign Language (EFL) into early years Catalan classrooms can be done in several ways. The focus of this research is to work on vocabulary acquisition through a ...
    • Adherència a la dieta mediterrània dels alumnes de l'Institut Jaume Callís. Proposta d'intervenció 

      Capdevila, Alexandre; Molera, Jacint (2015-06)
      Aquest treball tracta de realitzar un anàlisis de l’adherència a la dieta mediterrània dels alumnes de l’Institut Jaume Callís de Vic, a través del test Kidmed. En el present estudi s’inclou un projecte ...
    • Adolescència i música. La transmissió d’estereotips de gènere 

      Gallardo-Fernandez, Imma (2017-05)
      L’objecte d’estudi del treball final de grau és investigar sobre la influència de la música en la transmissió d’estereotips de gènere en l’adolescència. Partint de la incidència que té la música actualment ...
    • Adopcions a Catalunya i a Nova Zelanda: Traducció de la Llei d’adopcions de Nova Zelanda de 1955 

      Barroso Pulido, Esther (2015-05)
      L’anglès jurídic es caracteritza per un alt grau de formalitat i això cal tenir-ho en compte en el moment de realitzar un encàrrec de traducció. Quan un traductor ha de traduir un text de temàtica ...
    • Ajustament marital i rols de gènere en les parelles lesbianes: un estudi descriptiu 

      Herrero López, Clàudia (2019-05)
      El present treball mostra un estudi per enquesta, amb caràcter correlacional i transversal en què, l’objectiu principal és provar si existeix algun tipus de relació entre la satisfacció marital i el ...
    • El ajuste de la práctica parental a la pedagogía Montessori en el hogar: Estudio de Caso 

      Arbizu Sastre, Griselda (2021-05)
      La concepción de la infancia y las familias ha variado profundamente en las últimas décadas gracias a la investigación científica y al cambio de actitudes sociales en general. Una de las partícipes ...
    • Ambients d’aprenentatge global i avaluació. Estudi de cas. 

      Ballús i Capdevila, Magda (2019)
      La introducció d’innovacions educatives pressuposa transformar idees i desenvolupar noves pràctiques, i alhora implica una posterior revisió d’aquestes per emprendre accions de continuïtat i de millora. ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC