Visualitzant per matèria "Addicció a Internet"
Ara mostrant els elements 1-7 de 7
-
Associació entre Trastorn de Joc per Internet i impulsivitat: Una revisió sistemàtica de la literatura
(2022-03)Descrit com a trastorn mental pel CIE-11 i com a trastorn que necessita més estudi en el DSM-V, el trastorn de joc per internet (IGD) està augmentant la seva prevalença i incidència en la població ... -
Estudi de cas en el tractament de les addiccions no tòxiques: l'addicció a les TIC en adolescents
(2018)Avui en dia considerem Internet com una eina que ens proporciona molts beneficis i que ha impactat especialment en la comunitat més jove de la nostra societat. L’ús d’Internet es considera positiu sempre ... -
L'ús de les xarxes socials i la seva relació amb el narcisisme en estudiants majors de 18 anys
(2023-05-30)Amb la implementació de les noves tecnologies en la quotidianitat de totes les persones, tot i tenir els seus beneficis socials i personals, s’ha pogut observar que un ús excessiu d’Internet i les ... -
L'ús i abús de les xarxes socials i la seva relació amb l’autoestima i la personalitat narcisista en adolescents
(2018-05)La ràpida irrupció d’Internet i les xarxes socials ha afectat dràsticament la manera en que les persones es comuniquen i es relacionen. Aquests canvis s’han vingut donant, molt especialment, en la ... -
L’impacte de l’era digital: l'addicció a les xarxes socials, soledat i estat emocional
(2023-05-30)L'era digital està caracteritzada pels avenços tecnològics que s'han establert en la societat actual, cada vegada més, és més fàcil trobar-se amb més infants que ja estan plenament en contacte amb les ... -
L’ús de les xarxes socials i els seus efectes sobre els processos atencionals en població universitària
(2020-05)Actualment es viu en un entorn més imprevisible i transparent que mai, amb una necessitat d’informació i connexió gairebé permanent. En aquest context, el creixement de les xarxes socials ha estat ... -
Els usos d'internet, les xarxes socials i els jocs online, concretament els MMORPG
(2013-05)L’objectiu d’aquest treball és descriure els riscos i les possibilitats d’Internet i les Web 2.0 i la importància de com utilitzem Internet, les xarxes socials i els jocs de rol massius en línia (MMORPG). ...