dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Alumnes"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-7 de 7

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Agrupament de l'alumnat: organització de l'aula d'educació física amb alumnes de diferents nivells d'aprenentage 

      Escandell Peso, Sergi (2014-05)
      El correcte agrupament de l’alumnat facilitarà la consecució dels seus objectius d'aprenentatge. En les sessions d'educació física, però, es treballa mitjançant diversos tipus d'agrupaments. Al llarg ...
    • Anàlisi i creació d’un banc de recursos educatiu inclusiu 

      Compte Catot, Marcel (2025-05-19)
      Actualment, a Catalunya, hi ha una gran proposta de bancs de recursos per a poder obtenir materials per a treballar a l’aula. Tot i això, els bancs molt sovint no resulten útils, ja sigui per la ...
    • Corregim a mida. Sense por però amb senderi 

      Comajoan, Llorenç; Birello, Marilisa; Salguero, Tania (2024)
      L’article proposa reflexions sobre com es poden corregir i comentar els textos escrits d’estudiants de secundària i, en concret, de l’alumnat que no té el català com a llengua familiar. S’hi proposen ...
    • Elaboració d’un decàleg pel professorat que es trobi amb alumnat nouvingut en la matèria d’educació física 

      Vallès Martorell, Nil (2025-05-19)
      Aquest treball de fi de grau té com a objectiu principal elaborar un decàleg de pautes per al professorat d’Educació Física que es troba amb alumnat nouvingut, amb la finalitat de facilitar-ne la ...
    • ¿Es posible vivir la escuela como sujeto y alumno? 

      Bosco, Alejandra; Ortiz, Marta; Ruiz, Mariel Alejandra; Simó, Núria (2005)
      La subjetividad infantil es una construcción sociohistórica en la que la escuela ejerce su papel al situar a los niños y niñas en la categoría de alumno. Las autoras detectan una relación causa-efecto ...
    • Estratègies per optimitzar el temps de pràctica motriu en les sessions d'educació física 

      Escandell Peso, Sergi (2013-05-10)
      L'alumne necessita practicar per aprendre. En les classes d'educació física, però, aquesta pràctica es veu limitada per molts factors que, per petits que siguin, quan s'ajunten provoquen que el temps ...
    • El reconeixement de les veus de l'alumnat per a la reflexió de la pràctica educativa a secundària 

      Farré Riera, Laura (2021-07-02)
      La tesi se centra en el reconeixement de les veus de l’alumnat i en la seva participació en els contextos d’aprenentatge, i situa els nois i noies com a agents actius i corresponsables de l’acció ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC