dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Avaluació"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Corregim a mida. Sense por però amb senderi 

      Comajoan, Llorenç; Birello, Marilisa; Salguero, Tania (2024)
      L’article proposa reflexions sobre com es poden corregir i comentar els textos escrits d’estudiants de secundària i, en concret, de l’alumnat que no té el català com a llengua familiar. S’hi proposen ...
    • De què parlem quan ens referim a l'avaluació formativa? 

      Boluda Viñuales, Gemma (2013)
      Compartim la idea de Castillo (2002:26) que l’avaluació és la que ha d’expressar amb fets significatius que avaluar no és sotmetre els alumnes cada cert temps a un examen per adjudicar-los una nota que ...
    • Instruments i procediments d'avaluació 

      Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (2013)
    • L’avaluació competencial de l’autonomia en el Treball per Racons 

      Vilella i Casellas, Montse (2019-09)
      En un moment de nous reptes que requereixen grans canvis en el món educatiu i partint del marc d’un currículum competencial, aquest article reflexiona sobre la importància de donar una funció especialment ...
    • Participació de l’alumnat en els processos d’avaluació a l’aula d’Educació Física 

      Chica Rios, Olga (2015-05)
      La meva investigació es basa en analitzar si els alumnes milloren en els aprenentatges a través d’un procés de coavaluació ien observar si aquestes interaccions que es creen entre els alumnes faciliten ...
    • Trencant tòpics, el primer pas cap a l'avaluació formativa 

      Arumí Prat, Joan (2013)
      L’objectiu d’aquest capítol és reflexionar sobre suposats tòpics del professorat relacionats amb el sistema d’avaluació. Aquests tòpics van ser tema de debat de les taules rodones que es van desenvolupar ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC