dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Avaluació formativa"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Algunes idees i propostes per introduïr l'avaluació formativa a les assignatures 

      Juncà i Pujol, Albert (2013)
      Introduir l’avaluació formativa a les nostres assignatures es pot fer de moltes maneres. Tanmateix, incorporar- la plenament i de cop i volta a una assignatura no és senzill. La voluntat de fer-ho es ...
    • El cas de l'assignatura aprenentatge i desenvolupament motor 

      Pla, Gil (2013)
      El present capítol pretén mostrar alguns aspectes de l’avaluació d’una assignatura que té la voluntat d’orientar- se de manera formativa. Aquesta assignatura en cap cas pretén ser un exemple de bona ...
    • El cas de l'assignatura competències bàsiques en el medi aquàtic 

      Boluda Viñuales, Gemma (2013)
      La finalitat de l’assignatura Competències Bàsiques en el Medi Aquàtic és vincular el medi aquàtic, entès com a espai educatiu, al context educatiu escolar a partir del disseny i planificació d’un petit ...
    • El cas de l'assignatura Esports individuals III. Natació 

      Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (2013)
    • El cas de l'assignatura projectes escolars d'educació física 

      Juncà i Pujol, Albert (2013)
      L’assignatura Projectes escolars d’educació física ha estat pensada per tal de ser avaluada a partir d’una proposta d’avaluació formativa. Aquest fet afecta tant l’estructura de l’assignatura com les ...
    • Correccions per mitjà d'avaluació formativa amb l' EVALCOMIX 

      Camps Casals, Núria (2011-12)
      Creació d'instruments d'avaluació amb EVALCOMIX
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC