dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Clubs de futbol"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Factors diferencials en l’organització i gestió de l’àrea de recursos humans en clubs de futbol amateur, semi-professional i professional 

      Blanch Casadesús, Marc (2018-05)
      L’objectiu d’aquest treball és analitzar les àrees de recursos humans de clubs de futbol professionals, semiprofessionals i amateurs catalans. En concret, els àmbits de l’estructura de l’empresa, el ...
    • El FC Barcelona més enllà de l’esport. El rol que juga el “Barça” en l’exportació de la identitat catalana 

      Corderas Espona, Montse (2016-09-01)
      El meu treball final del màster en Direcció Estratègica de la Comunicació i l’Empresa titulat “El FC Barcelona més enllà de l’esport” se centra en investigar el rol que juga el “Barça” en l’exportació ...
    • El fútbol y el negocio del entretenimiento global. Los clubes como multinacionales del ocio 

      Ginesta Portet, Xavier (2011)
      El artículo tiene como objetivo analizar el proceso de expansión internacional de los clubes más ricos del fútbol español durante la primera década del siglo XXI, Real Madrid y FC Barcelona. Después ...
    • Los medios propios de los clubes de fútbol españoles. De la revista oficial a los canales de TDT 

      Ginesta Portet, Xavier (2010)
      La aplicación de las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC) a la gestión de la comunicación de las organizaciones deportivas ha significado el incremento de los medios de comunicación ...
    • El patrocinio solidario en el fútbol español. El caso de la Liga BBVA: de lo global a lo local 

      Lobillo, Gema; Ginesta Portet, Xavier; Badia, Jordi (2016)
      El FC Barcelona, el Málaga CF y el Granada CF son los tres equipos que, en la temporada 2013-14, desarrollaron estrategias de patrocinio solidario en la Liga BBVA. El objetivo de este artículo es ...
    • Planificació i gestió esportiva en equips base de clubs de futbol amateur. Factors determinants en l'elecció d'un club de tipus lúdic o competitiu 

      Calveras i Tort, Adrià (2013-05)
      L’etapa d’iniciació a l’esport té una importància majúscula en el procés d’aprenentatge dels jugadors, i per això també podem trobar dos tipus de clubs: els competitius, els quals estan influïts ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC