dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Constructivisme (Educació)"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-5 de 5

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Autobiografia de la construcción de un equipo a través de la cooperación 

      Arumí Prat, Joan; Jurado i Salvans, Sílvia (2017)
      El objetivo de este artículo es mostrar y exponer a través de una narración cómo se construye la cooperación en un equipo y cómo sus miembros son los responsables de edificar una idea de lo que significa ...
    • Cuatro equipos, cuatro procesos de cooperación diferentes 

      Arumí Prat, Joan; Torres Cladera, Gemma (2020)
      En este capítulo exponemos y confrontamos las diferencias entre el aprendizaje cooperativo y la cooperación. Por un lado, el aprendizaje cooperativo es una estrategia didáctica que se organiza a partir ...
    • Estratègies constructivistes per aprendre música en entorns escolars: l’aprenentatge entre iguals com a eina d’adquisició de coneixements i de socialització. 

      Canals Páez, Anna (2018-05)
      Estratègies constructivistes per aprendre música en entorns escolars: l’aprenentatge entre iguals com a eina d’adquisició de coneixements i de socialització és el nom que acompanya el meu Treball Final ...
    • L’entorn educatiu d'un infant amb dèficit visual al centre escolar: Anàlisi del grau d'inclusió 

      Garrell Soto, Clàudia; Nogué Benedicto, Silvia (2015-05)
      L’objectiu d’aquest treball és analitzar el grau d’inclusió d’un infant amb deficiència visual durant l’etapa d’Educació Primària en un centre ordinari, amb la finalitat d’establir diferents propostes ...
    • L’Orientació dels infants : de la realitat al mapes 

      Llagostera Cerdà, Sílvia (2016-05-13)
      En aquest projecte s’analitzaran, de manera detallada, les representacions gràfiques dels nens i nenes de cinc i sis anys. A través d’aquest anàlisi es pretén determinar si els alumnes d’educació infantil ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC