dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Emocions en els infants"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi del treball de l'educació emocional a les escoles d'Osona central 

      Hernández Terrés, Emma (2015-05)
      En el Treball Final de Grau(TFG) exposat en les següents pàgines em proposo analitzar el treball de l’Educació Emocional(EE) en les escoles d’Osona central. Per fer-ho, aquest document s’estructura en ...
    • Els beneficis de la música a l'aula inclusiva: les emocions a l'aula infantil 

      Sala Damunt, Maria (2013-05-17)
      Aquest Treball de Final de Grau en Mestre d’Educació Infantil, i especialitat en menció inclusiva, té com a objectiu analitzar els beneficis de la música a les aules inclusives de parvulari de l’escola ...
    • Elaboració d'un programa d'intervenció per gestionar l'aula ordinària amb infants amb dificultats de comportament 

      Bau i Aymerich, Herminia; Casajust i Ortoneda, Joana (2015-05)
      Aquest treball té com a objectiu recollir les estratègies adients per poder treballar dins l’aula ordinària amb tots els infants però sobretot amb aquells que mostren més dificultats d’autoregulació ...
    • L’Artteràpia com a eina d'autoconeixement dels infants 

      Monforte Gonzalez, Cristina (2014-05-16)
      L’artteràpia és una pràctica poc coneguda socialment i molt menys en l’àmbit educatiu. Amb aquest projecte es pretén donar-la a conèixer i a més oferir un recurs educatiu per portar-la a la pràctica. ...
    • L’educació emocional a través de la música per afavorir la convivencia l’aula en l’Educació Primària 

      Olea Flores, Laia (2014-05-16)
      L’educació emocional cada dia guanya més rellevància en l’àmbit educatiu. S’està comprovant que les emocions estan molt lligades al desenvolupament intel·lectual i social de les persones. La pràctica ...
    • El treball de les emocions i les habilitats socials amb infants amb Trastorn de l’Espectre Autista a partir del Pla Individual de Suport Familiar 

      Barba Panadero, Jordina; De Nova Santana, Judit (2015-05)
      Les dificultats en l’expressió de les emocions i en l’adquisició de les habilitats socials formen part dels trets característics dels nens amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA). Per treballar aquests ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC