dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Equipaments escolars"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-4 de 4

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi i observació dels espais dels serveis educatius de la ciutat de Pistoia i com aquests atenen a la diversitat 

      Romero Atanasio, Clàudia; Solà Rovira, Martina (2017-05)
      Aquesta recerca d’investigació té com a objectiu analitzar i observar l’organització dels espais dels serveis educatius de la ciutat de Pistoia, amb el propòsit d’esbrinar com aquesta organització de ...
    • La importància dels espais educatius en l'aprenentatge dels infants: Estudi de cas de l’Areabambini Rossa de Pistoia 

      Cesari Crivillers, Laura (2017-05)
      En aquest estudi es pretén descriure i analitzar la importància dels espais educatius en l’aprenentatge dels infants. La recerca s’ha portat a terme a l’espai de l’Areabambini Rossa, un dels serveis ...
    • L'espai, un factor clau en el desenvolupament dels infants: la creació d'una maqueta d'un espai escolar a partir de la recerca 

      Moreno i Telesforo, Marc (2020-05-15)
      Acabant el grau de Mestre d’Educació Infantil, aquest Treball de Final de Grau consisteix en la creació d'una organització d'aula de referència per a un grup d'infants de P5. A partir de la recerca ...
    • L’organització de l’espai de l’aula i dels materials: un recurs per garantir pràctiques educatives inclusives en el segon cicle d’educació infantil (3-6) 

      Nuñez Gómez, Estephania (2017-05)
      Potenciar escoles adaptades al progrés no significa dotar-les d’instal·lacions modernes amb la tecnologia més innovadora sinó de fomentar un bon procés d’ensenyament-aprenentatge que s’adapti a les ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC