dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Escolars"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-4 de 4

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • La acogida educativa en los centros escolares en Cataluña: más allá de los recursos específicos para el alumnado de nueva incorporación = Reception and schooling of children in schools in Catalonia: beyond educational welcome facilities 

      Simó, Núria; Pàmies Rovira, Jordi; Collet, Jordi (Collet i Sabé); Tort, Antoni (2014)
      Las formas de incorporación del alumnado recién llegado a las escuelas e institutos se han situado en el centro del debate en la mayor parte de países de la OCDE en los últimos años. En España, el ...
    • Anàlisi de les estratègies de càlcul mental que utilitzen els alumnes a l'hora de resoldre càlculs de suma, resta, multiplicació i divisió 

      Vila Cortés, Clara (2017-09)
      La present recerca té com a finalitat identificar com calculen mentalment nens i nenes de 6è d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya que no se’ls ha ensenyat, des de l’escola, l’algoritme ...
    • Anàlisi del procés d'adaptació a la comunitat infantil : Escola Montessori Palau - Montgrí 

      Macià Gual, Aida (2016-05)
      La present investigació aborda el procés d'adaptació a l'aula de Comunitat Infantil d'un centre transformat per seguir els principis pedagògics de la doctora Maria Montessori, vist des del punt dels ...
    • Relació entre l'estrès i l'autoconcepte acadèmic en alumnes d'Educació Primària 

      Reixach Viladecans, Cristina (2018-05-14)
      L’estrès és avui en dia, un problema creixent. Tot i així, l’estrès que apareix en l’àmbit escolar no ha generat gaires investigacions sobre les seves característiques i les variables que el modulen. ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC