Visualitzant per matèria "Estratègies d'aprenentatge"
Ara mostrant els elements 1-13 de 13
-
Anàlisi de com aprèn estratègies de càlcul mental l'alumne de 2n d'Educació Primària, fora del context escolar
(2018-09)El treball de recerca que es presenta a continuació, té com a finalitat identificar i conèixer com aprèn estratègies de càlcul mental, l’alumne de 2n d’Educació Primària que segueix la seva escolarització ... -
Anàlisi de l'ús, el coneixement i la formació en aprenentatge cooperatiu entre el professorat d'Educació Secundària Obligatòria d'Educació Física de Mollet del Vallès
(2017-06)El present estudi pretén analitzar el grau de formació, el grau de coneixement i la freqüència d’ús de l’aprenentatge cooperatiu entre el professorat de l’Educació Secundària Obligatòria d’Educació ... -
Anàlisi de les estratègies de càlcul mental que utilitzen els alumnes a l'hora de resoldre càlculs de suma, resta, multiplicació i divisió
(2017-09)La present recerca té com a finalitat identificar com calculen mentalment nens i nenes de 6è d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya que no se’ls ha ensenyat, des de l’escola, l’algoritme ... -
Anàlisi del paper de l'Educació Física en l'aprenentatge basat en projectes
(2018)L’objectiu principal d’aquest estudi és aprofundir en el coneixement de la metodologia d’aprenentatge basat en projectes. Aquesta metodologia innovadora s’està implantant actualment en una gran quantitat ... -
El “ChatGPT” com a eina psicoeduca7va de retroalimentació en el procés de revisió de la composició escrita en alumnes d’ESO
(2024-05)Aquesta invesJgació té com a objecJu principal examinar, des d’una perspecJva construcJvista, la uJlitat del ChatGPT com a eina psicoeducaJva per a la revisió de textos en el context de la composició ... -
Cognitive grammar learning strategies in the acquisition of tense-aspect morphology in L3 Catalan
(2019)This study investigates grammar learning strategies and the acquisition of L2 tense-aspect morphology through the retrospective think-aloud processes of a group of L3 learners of Catalan. A total of 18 ... -
Com resolen sumes mentalment els alumnes de 4t, 5è i 6è i quina influència pot tenir la metodologia emprada pels docents?
(2018-09)Aquest treball de fi de màster té el propòsit d’estudiar com els alumnes de 4t a 6è d’educació primària realitzen sumes mentalment i quina influència pot tenir en ells la metodologia que empren les ... -
Diseño y evaluación de intervenciones educativas, basadas en las Estrategias de Aprendizaje Preferentes de adolescentes y jóvenes
(2017-03-27)Se realizó un estudio de intervención, con evaluación pre y post-intervención para evaluar tres talleres educativos colectivos, diseñados según las estrategias de aprendizaje de los participantes. Sobre ... -
Evolución en los conocimientos sobre alimentación: una intervención educativa en estudiantes universitarios = Developments in food knowledge: an educational intervention in university studentes
(2017)To analyze the relationship between the level of knowledge about food, the degree of adherence to the Mediterranean Diet (MeDi) and nutritional status; an intervention study was performed with pre- ... -
Identificació d’estratègies informals per a resoldre problemes de suma i resta
(2013-05)Aquest treball està enfocat en la identificació de les estratègies informals per resoldre problemes de suma i resta que utilitzen els infants d’una aula de P4. A més a més, en aquest treball també parlaré ... -
Influència de l'autoconcepte i les estratègies d'aprenentatge sobre el rendiment acadèmic d'estudiants universitaris
(2024-05)L’objectiu d’aquest estudi és identificar la influència de l’autoconcepte i les estratègies d’aprenentatge sobre el rendiment acadèmic d’estudiants universitaris. La mostra consisteix en 50 subjectes ... -
Using games as a teaching and learning strategy: how are they used in a Catalan school
(2014-05)Generalment, es creu que els jocs han estat sempre considerats com a activitats per a dur a terme durant el temps de lleure dels infants, i rarament han sigut considerats com a part de l’aprenentatge ... -
La vida d’un infant amb trastorn de l’espectre autista. La importància del treball interdisciplinari pel diagnòstic i tractament del TEA.
(2024-05-08)El Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) és un trastorn del neurodesenvolupament caracteritzat fonamentalment per la seva dificultat en la interacció social i la comunicació, juntament amb una sensibilitat ...