• Change in demand for health-related undergraduate studies in Spain during 2015–2021: a temporal series study 

      Jerez Roig, Javier; Bezerra de Souza, Dyego Leandro; Cambra-Badii, Irene; March Amengual, Jaume Miquel; Comella Cayuela, Agustí; Masó Aguado, Montse; Ramon Aribau, Anna; Luque-Suárez, Alejandro; Feito Grande, Lydia; Terribas, Núria; Busquets Alibés, Ester (2023)
      Introduction: The expansion of higher education is a worldwide phenomenon. To our knowledge, there are no studies analyzing the trends in demands of enrollment in health-related studies in Spain. ...
    • Els estudiants de la Universitat de Vic 

      Servei d'Estudis i Empresa. Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques. Universitat de Vic (1998-02)
      Les pagines que segueixen volen donar una visió de quin és el perfil de l' estudiant de la UV, s' estructuren en sis parts diferenciades: En la primera es donen els detalls de la metodologia utilitzada; ...
    • Protocol del servei de suport a l'estudiant 

      Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (2025)
      La Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) ofereix a l’estudiantat la possibilitat de rebre atenció psicològica, psicopedagògica i/o de teràpia ocupacional individualitzada ...
    • The impact of the COVID‑19 pandemic on enrollment in undergraduate health‑related studies in Spain 

      March Amengual, Jaume Miquel; Cambra-Badii, Irene; Pineda Galán, Consolación; Busquets Alibés, Ester; Masó Aguado, Montse; Ramon Aribau, Anna; Feito Grande, Lydia; Comella Cayuela, Agustí; Terribas, Núria; Andrade-Gómez, Elena; Martínez-Perez, Naiara; Jerez Roig, Javier (2023)
      The aim of this study was to determine whether the pandemic has reinforced the choice of pursuing health-related bachelor’s degrees, and to identify underlying factors that could contribute to that ...
    • La transformació de la docència i el seu impacte en la millora de l'aprenentatge de l'estudiantat 

      Portell Llorca, Antoni (2023)
      La innovació docent a les universitats implica incorporar mètodes, estratègies i tecnologies docents noves i efectives per millorar l’experiència d’aprenentatge dels estudiants. Té com a principals objectius ...