dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Interdisciplinarietat en l'ensenyament"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-4 de 4

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • L'efecte de treballar l'Educació Física i les Matemàtiques conjuntament en l'aprenentatge dels continguts de les dues àrees en nens i nenes d'Educació Primària. 

      Luengo Cervera, Èlia (2022-05-09)
      L’objectiu principal d’aquest estudi és avaluar l’efecte de treballar conjuntament les Matemàtiques i l’Educació Física respecte a l’aprenentatge i la motivació dels continguts de les dues àrees. Per ...
    • El liderazgo y la governanza colaborativa en proyectos educativos comunitarios 

      Díaz-Gibson, Jordi; Civís Zaragoza, Mireia; Carrillo Álvarez, Elena; Cortada Pujol, Meritxell (2015)
      Introducción y objetivos: En el contexto socioeconómico actual la colaboración entre organizaciones educativas y sociales de la comunidad supone un activo clave para la mejora de los resultados educativos. ...
    • Percepció dels docents de secundària de Colòmbia envers la interdisciplinarietat i el rol de l’educació física en aquesta 

      Oliver Mestres, Pep (2023-05-19)
      La interdisciplinarietat és una estratègia pedagògica que implica la interacció de diferents disciplines, en diàleg i col·laboració per aconseguir un nou coneixement. Aquesta pren una gran rellevància ...
    • ¿Qué ideas previas tienen los alumnos de sexto de primaria de la Edad Media? 

      Callarisa Mas, Joan (2018)
      Este artículo parte del análisis y seguimiento del proyecto interdisciplinar realizado con los alumnos de sexto de primaria durante el curso 2015-2016 en una escuela. En él se plantea qué ideas previas ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC