dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Jocs"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-8 de 8

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Clustering Users to Determine the Most Suitable Gamification Elements 

      Blanco Martínez, Alejandro; Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); Solé-Casals, Jordi (2022)
      The use of gamification elements has extended from being a complement for a product to being integrated into multiple public services to motivate the user. The first drawback for service designers is ...
    • La Coeducació al pati de jocs d'Avià 

      Lara i Sánchez, Mònica (2012)
    • Els Jocs d’expressió corporal ajuden a millorar la desinhibició de l’alumnat d’educació física a primària : una experiència de 4t de l’Escola Mossèn Cinto (Folgueroles) 

      Puigvila i Generó, Ariadna (2016-05-13)
      L’expressió corporal és el llenguatge del cos, natural i immediat. El seu correcte desenvolupament beneficia els alumnes tant a nivell afectiu com motriu. El principal objectiu d’aquest estudi és comprovar ...
    • Estudi i proposta del joc tradicional com a eina de cohesió social: aplicació d’una unitat didàctica a l’escola la Salle de Montcada i Reixac 

      Linares de Pedro, Laura (2015-05)
      El joc tradicional forma part de la cultura dels nostres pobles i dels nostres costums. En aquest temps, hi ha diferents experts que comenten els punts forts que aporten els jocs tradicionals dins de ...
    • La importància dels jardins en el desenvolupament integral dels infants de tres a sis anys. Estudi de cas de l’escola Marino Marini 

      Roca Fornell, Mireia (2024-05-10)
      La recerca es porta a terme a l’escola Marino Marini. Aquesta investigació pretén estudiar, analitzar i comprendre com els espais influeixen en el desenvolupament integral dels infants en la primera ...
    • Reactive Games. Tangible game system for geometry learning 

      Hornos Arias, Josep (2016-09)
      From the ancient Egypt to our days games evolved continuously. Several innovations in technology made possible to play with people around the world, or simulate realities to give new experiences to ...
    • The pedagogical value of games and songs : The perceptions of teachers 

      Casé Medina, Carla (2014-05-16)
      Aquest estudi intenta explorar i descobrir les actituds i creences d’alguns mestres de llengua anglesa de Catalunya sobre la naturalesa dels jocs i les cançons, així com el paper que juguen en les seves ...
    • Where is not Eddie 

      De Ferrater i Oliva, Eduard (2019-06)
      En aquest Treball de Final de Grau s'exposa el procediment i els resultats de la realització d'una transmèdia del joc d'Instagram "Where is Eddie" creat per l'usuari "Eddfe", que té per ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC