dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Lectura"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-7 de 7

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Com afronten els infants amb factors de risc de TDAH l'adquisició de la lectura: la consciència fonològica com a eina per millorar l'aprenentatge dels components bàsics de la lectura a educació infantil 

      Vidal i Podadera, Mireia (2014-05-16)
      L’adquisició de la lectura és un dels moments més importants i reconeguts socialment en la vida de l’infant, per això, amb aquesta recerca es pretén investigar les dificultats i mancances que tenen els ...
    • La literatura a l'escola : recursos per a treballar la lectura i la literatura a l'ensenyament obligatori 

      Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Filologia i Didàctica de la Llengua i la Literatura (2016-04-20)
    • Llegim tots junts. Acostar la lectura als alumnes: creació d’una avaluació inicial per elaborar un catàleg literari de 4t d’ESO 

      Velasco Fuentes, Patrícia (2024-06-20)
      La investigació té l’objectiu de dissenyar, a partir de la recerca feta sobre el context social, els hàbits lectors i les capacitats lectores dels alumnes, una avaluació inicial per poder programar o ...
    • Les lletres de confegir: l’atenció a la diversitat en el procés d’aprenentatge de la lectoescriptura 

      Colom Serrat, Montse; Prunell Plantalech, Estel (2013-05)
      L’aprenentatge de la lectoescriptura és complex. Aprendre a llegir i escriure implica dominar moltes habilitats. A l’escola habitualment es treballa de forma mecànica i poc significativa. L’objectiu ...
    • L’educació intercultural a través de la literatura 

      Mulleras Escofet, Júlia (2021-06-04)
      La diversitat cultural ja és una realitat arreu, i a dia d’avui resulta pràcticament evident que les cultures no es poden entendre com a entitats hermètiques i independents les unes de les altres. ...
    • Passat i present de la impremta escolar i els llibres de vida: les tècniques Freinet a l’Estat espanyol a propòsit d’algunes publicacions recents 

      Amat, Vanesa (2014)
      Les darreres publicacions sobre els inicis de les tècniques Freinet a les escoles de l’Estat espanyol són una bona oportunitat per conèixer les aportacions dels mestres que van apostar per una renovació ...
    • Quina relació té la consciència fonològica amb la millora de l'aprenentage de la lectura i l'escriptura? 

      Cases i Tarrés, Clara (2015-05)
      El treball de final de grau que he realitzat consta de dues grans parts, la part teòrica i la part pràctica. En la primera part he investigat sobre el procés de lesctoescriptura que fan els infants. És ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC