dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Llenguatge i llengües"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-5 de 5

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Assessing young language learners to improve their language skills. A case study 

      López Vila, Carla (2019-05)
      Assessment is considered as an indispensable part of teachers and students’ process of learning. As it is a controversial topic, a debate about the best way to assess primary language students has ...
    • La corrección profesional de textos en español 

      Serrano Manero, Marta (2018-06-01)
      La propuesta metodológica para la corrección de textos en español que presento en este TFG se caracteriza por integrar, además de los parámetros de corrección, las modalidades que existen, en función ...
    • Criteris multilingües per a la redacció de textos igualitaris 

      Grup de Treball de Qualitat Lingüística de la Xarxa Vives (2018)
      Aquesta guia recull un conjunt de criteris multilingües per redactar textos igualitaris en català, en castellà i en anglès, que permeten una visibilització equitativa entre homes i dones en la ...
    • Exploring the Power of Routines in Preschool English Learning 

      Fernandez Verdaguer, Claudia (2024-05-10)
      The aim of the present study is to observe and discover if linguistic routines fosters English vocabulary learning and its effectiveness as an educative tool in preschool classrooms. To do so, the ...
    • Filologia i lingüística: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere 

      Ribas Bisbal, Montserrat (2018)
      Montserrat Ribas Bisbal, professora de la Universitat Pompeu Fabra, recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la filologia i la ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC