dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Llibres i lectura"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-5 de 5

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Biblioteca i escola: anàlisi d'activitats d'animació a la lectura 

      Palmada Ferrer, Alba (2017-05)
      L’animació a la lectura s’ha de tenir molt present a les escoles, sobretot dins les aules, per tal d’apropar els llibres i la lectura als infants. I així, s’aconsegueix fomentar el gust per la lectura ...
    • Els codis QR: una eina per millorar l'hàbit lector dels alumnes 

      Juanals Figueras, Teia (2014-05)
      Les pràctiques educatives que es basen en una metodologia on s’integren les noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) són cada cop més influents en l’àmbit educatiu, ja que, ens acosten ...
    • Encomi de Francesc Codina i Valls: amb motiu de la seva lliçó de jubilació: Llegir per crèixer: lectura literària i educació 

      Comajoan, Llorenç; Verdaguer Pajerols, M. Àngels (2019-12-11)
    • El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: Disseny i aplicació d'una intervenció didàctica 

      Amat, Vanesa (2010)
      La tasca docent consisteix a dissenyar contextos, planificar i desenvolupar activitats, observar i avaluar les possibilitats d’aprenentatge que es generen a les aules, etc. de manera que sigui possible ...
    • Pla de millora per a la biblioteca de l’escola Fedac Mare de Déu del Roser de Ripollet 

      Diaz i Suñé, Berta (2015-05)
      Partint de l’anàlisi de les bases teòriques que fonamenten la importància i el paper essencial de les biblioteques escolars per al desenvolupament de la lectura, en aquest treball s’ha realitzat una ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC