dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Màrqueting digital"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-5 de 5

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi i valoració de l'oferta esportiva de tres empreses de pàdel de la comarca del Bages a través de les pàgines web 

      Huerta i López, Ferran (2017-05)
      En el present estudi investiguem les principals estratègies de màrqueting esportiu i la utilització d’internet a través de la pàgina web com a eina de comunicació i promoció de tres entitats esportives ...
    • Un análisis de las promociones de ventas al consumidor : los cambios que supone la introducción de los smartphones en esta táctica de marketing 

      Roman Coy, David (2016-05-09)
      Los dispositivos móviles están cambiando la forma en la que las personas nos relacionamos, nuestros comportamientos, el proceso de búsqueda de información, la manera de pasar el tiempo de ocio y cómo ...
    • Dale Copy 

      Moreso Iennaco, Narcís-Oriol (2022)
      La aparición de Internet supuso un cambio en la forma en que nos relacionamos, trabajamos, aprendemos, y consumimos. E hizo que muchos negocios tuvieran que cambiar su modelo hacia este mundo digital ...
    • Merijane, creació d’una Marca Personal 

      Generó Rodríguez, Meritxell (2019-05)
      L’objectiu d’aquest Treball de Fi de Grau és crear una Marca Personal a través de la publicació d’una pàgina web personal. La finalitat és que en ella s’hi puguin recollir diferents projectes audiovisuals ...
    • Pla d'empresa : Agència de Marquèting digital per a la comunitat àrab 

      Azanay, Fadwa (2018)
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC