dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Música en l'ensenyament"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-5 de 5

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Com canalitzar les emocions a través de la música en l’etapa d’Educació Primària 

      Bergadà Sánchez, Joan (2021)
      Aquest treball, busca per una banda, investigar la influència que té la música en relació amb les emocions de l'ésser humà, concretament, amb infants i adolescents. Per altra banda, observar i analitzar ...
    • Estratègies d’atenció a la diversitat a l’aula de música 

      Ramon Garcia, Marta (2019-05)
      Estratègies d’atenció a la diversitat a l’aula de música és el títol d’aquest Treball Final del Grau de Mestre en Educació Primària. L’objectiu és explorar diverses aproximacions al concepte d’inclusió ...
    • Learning English through music boxes in Early Childhood Education 

      Comellas Ortega, Júlia (2023-05-12)
      The purpose of this study is to analyze the acquisition of receptive and productive vocabulary in English among a group of very young learners. Children were tested through a pre-test, post-test, and ...
    • Personal learning environments for the subject of music in elementary school 

      Camprubí Soler, Feliu (2015)
      In the primary stage of education, students acquire basic skills. Within the educational curriculum set by the Education Department of Catalonia, have introduced the digital skills. Through observing ...
    • Songs for teaching vocabulary in English as a Foreign Language classes in Early Childhood Education 

      Subirà i Company, Aura (2023-05-30)
      This research analyses the benefits of using songs for teaching vocabulary in EFL classes in Early Childhood Education. Thirty-two students between five and six years old received four 45-minute sessions ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC