Visualitzant per matèria "Mestres i alumnes"
Ara mostrant els elements 1-8 de 8
-
Autoritat docent: característiques i actituds del professorat de secundària que afavoreixen el respecte a la seva autoritat
(2024-01-30)Resum La present investigació proposa profunditzar en la relació alumne-professor pel que fa al respecte a l'autoritat docent en l'àmbit de l'educació secundària (ESO). A través de la literatura al ... -
¿Es posible vivir la escuela como sujeto y alumno?
(2005)La subjetividad infantil es una construcción sociohistórica en la que la escuela ejerce su papel al situar a los niños y niñas en la categoría de alumno. Las autoras detectan una relación causa-efecto ... -
La interacció oral entre mestre i alumnes Les preguntes d’un mestre novell en una classe de llengua
(2011)L’article presenta un estudi de cas que analitza la interacció oral entre mestre i alumnes en una aula d’educació primària. L’objecte d’estudi són les qüestions que formula un mestre novell en una ... -
L'escola, un context per a la recerca d'infants i d'adults
(2021-01-20)La tesi doctoral recull, analitza i documenta el treball conjunt d’adults i d’infants d’educació infantil a l’escola Les Pinediques de Taradell (Osona, Catalunya) al llarg de trenta-sis anys. Una ... -
L'impacte del treball col·laboratiu en l'ambient i rendiment a les aules de secundària
(2024-05-31)L’aplicació de noves metodologies innovadores dins les aules de secundària ha estat, des dels darrers anys, un dels objectius principals en els àmbits curricular, d’investigació i la formació permanent. ... -
Mestres del present acompanyant mestres del futur: L’experiència de la mentoria a les escoles de Vic (2018-2021)
(2022)Aquest llibre recull l’experiència de la recerca La mentoria i la identitat docent emergent en els estudiants dels graus de Mestre de la UVic-UCC (2017 ARMIF 00025), portada a terme durant tres cursos ... -
Les relacions interpersonals en l'educació física a l'ESO : anàlisi de dos casos
(2012-05-10)Les relacions interpersonals en l’Educació Física a l’Educació Secundària Obligatòria constitueixen l’objecte d’estudi d’aquesta recerca qualitativa i transversal. Un procés d’investigació que pretén ... -
Teacher talk in the EFL classroom for VYL: a study case in School Mare de Déu La Gleva
(2020-05-12)The fact that an increasing number of schools in Catalonia started to include the teaching of English at Pre-school level have placed teacher talk and its role in a relevant position. The purpose of ...