dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Mestres i alumnes"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-8 de 8

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Autoritat docent: característiques i actituds del professorat de secundària que afavoreixen el respecte a la seva autoritat 

      Nieto Fonfria, Raúl (2024-01-30)
      Resum La present investigació proposa profunditzar en la relació alumne-professor pel que fa al respecte a l'autoritat docent en l'àmbit de l'educació secundària (ESO). A través de la literatura al ...
    • ¿Es posible vivir la escuela como sujeto y alumno? 

      Bosco, Alejandra; Ortiz, Marta; Ruiz, Mariel Alejandra; Simó, Núria (2005)
      La subjetividad infantil es una construcción sociohistórica en la que la escuela ejerce su papel al situar a los niños y niñas en la categoría de alumno. Las autoras detectan una relación causa-efecto ...
    • La interacció oral entre mestre i alumnes Les preguntes d’un mestre novell en una classe de llengua 

      Casas-Deseures, Mariona; Comajoan, Llorenç; Puntí i Jubany, Teresa (2011)
      L’article presenta un estudi de cas que analitza la interacció oral entre mestre i alumnes en una aula d’educació primària. L’objecte d’estudi són les qüestions que formula un mestre novell en una ...
    • L'escola, un context per a la recerca d'infants i d'adults 

      Pujol i Mongay, Maite (2021-01-20)
      La tesi doctoral recull, analitza i documenta el treball conjunt d’adults i d’infants d’educació infantil a l’escola Les Pinediques de Taradell (Osona, Catalunya) al llarg de trenta-sis anys. Una ...
    • L'impacte del treball col·laboratiu en l'ambient i rendiment a les aules de secundària 

      Vallès Tolosa, Roger (2024-05-31)
      L’aplicació de noves metodologies innovadores dins les aules de secundària ha estat, des dels darrers anys, un dels objectius principals en els àmbits curricular, d’investigació i la formació permanent. ...
    • Mestres del present acompanyant mestres del futur: L’experiència de la mentoria a les escoles de Vic (2018-2021) 

      Casas-Deseures, Mariona (2022)
      Aquest llibre recull l’experiència de la recerca La mentoria i la identitat docent emergent en els estudiants dels graus de Mestre de la UVic-UCC (2017 ARMIF 00025), portada a terme durant tres cursos ...
    • Les relacions interpersonals en l'educació física a l'ESO : anàlisi de dos casos 

      Planas i Lozano, Ivet; Soler i Sociats, Anna (2012-05-10)
      Les relacions interpersonals en l’Educació Física a l’Educació Secundària Obligatòria constitueixen l’objecte d’estudi d’aquesta recerca qualitativa i transversal. Un procés d’investigació que pretén ...
    • Teacher talk in the EFL classroom for VYL: a study case in School Mare de Déu La Gleva 

      Velategui Fajula, Carla (2020-05-12)
      The fact that an increasing number of schools in Catalonia started to include the teaching of English at Pre-school level have placed teacher talk and its role in a relevant position. The purpose of ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC