dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Metodologia"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de la interdisciplinarietat d’un projecte i la seva relació amb les matemàtiques 

      Mas Inocentes, Núria (2016-05-13)
      El Treball Final de Grau que es presenta a continuació és un estudi de cas sobre un projecte que es desenvolupa a l’Escola el Roure Gros amb infants de cicle mitjà, en la qual els nens i les nenes aprenen ...
    • Implementació sistema Kaizen a l'empresa Zanini 

      Pérez Ruiz, Marc (2022-06)
      Aquest es un treball centrat en el funcionament del mètode Kaizen en una empresa d’automoció, comença amb una part teòrica on s’expliquen apart del sistema Kaizen els conceptes Lean Manufacturing i ...
    • Investigación en el área de las Relaciones Públicas 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía) (2017)
      Las relaciones públicas han avanzado hacia el profesionalismo y ahora consideran la investigación, la medición y las normas éticas que se han desarrollado durante la última década. Las metodologías ...
    • Investigación-acción como metodología para el diseño de un serious game = Action research as a game design methodology for a serious game 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); Eguía, José Luis; Solano Albajés, Lluís (2016)
      Se ha producido un importante desarrollo en la investigación relacionada con los juegos educativos y, en especial, con los serious games y el aprendizaje basado en juegos digitales durante la última ...
    • L’escola inclusiva 

      Nascimento Rodrigues, Bruna Manuela (2024-05-05)
      Les escoles inclusives han de respondre a la diversitat de l’alumnat, i per aconseguir ho, cal que tot l’alumnat estigui present, participi i aprengui. El present estudi consisteix en fer un anàlisis ...
    • La relació família-escola a l’etapa 3-6: estudi de cas a l’escola Congrés-Indians 

      Zamora Rodriguez, Marina (2024-05-10)
      Aquesta recerca se centra en la relació entre la família i l'escola, especialment durant el segon cicle d'educació infantil. Utilitza un enfocament qualitatiu basat en el paradigma interpretatiu per ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC