dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Mitjans de comunicació digitals"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-4 de 4

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • El branded podcast como estrategia corporativa y de marca: sentido de pertenencia, pedagogía social y posicionamiento 

      Sellas, Toni; Martínez Otón, Laura; Ortega Seguí, Juanma (2021)
      El sonido ha acrecentado las posibilidades para las marcas en sus planes de marketing y comunicación al margen del negocio de la radio. El podcasting, audio que se busca y elige, consumido con la intimidad ...
    • Creació d’una plataforma digital d’informació a la comarca de la Segarra 

      Berna Baella, Marta; Cererols Sala, Laia (2017)
      La Segarra és una comarca de la província de Lleida. Actualment, la seva cobertura mediàtica és limitada, en el cas dels mitjans impresos i audiovisuals, i no existeix cap diari digital oferint informació ...
    • Estudi sobre els mitjans de comunicació digitals socis d’AMIC 

      Navarro Güere, Héctor; Coll, Ignasi; Piñero, José Carlos (2017)
      Davant el constant creixement durant la darrera dècada dels mitjans d’informació digitals en català i veient que estem al vell mig d’una revolució digital que transformarà ràpidament l’ecosistema dels ...
    • Mapping conversations about new media: the theoretical field of digital communication 

      Scolari, Carlos Alberto (2009)
      This article reflects on the current state of digital communication studies in the context of mass communication research. The objectives of the article are: 1) to characterize the enunciators and ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC