dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Neurociències"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-4 de 4

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A feasibility study of home-based preoperative multimodal physiotherapy for patients scheduled for a total knee arthroplasty who catastrophize about their pain 

      Terradas-Monllor, Marc; Ochandorena Acha, Mirari; Beltran-Alacreu, Hector; Garcia Oltra, Ester; Collado Saenz, Fernando; Hernández Hermoso, José Antonio (2023)
      Background Preoperative pain catastrophizing (PC) and pain are both risk factors for poor outcomes after a total knee arthroplasty (TKA). Despite that, there is limited evidence about physiotherapy ...
    • Challenges for the New Century Schools for All and Narrowing Gaps through Transformation Pedagogies 

      González Davies, María (2006)
      La pedagogia ha tractat la qüestió de gènere i d’educació? I si és el cas, de quina manera? Quins han estat els resultats? Tant el valor de l’educació com el de gènere foren qüestionats i revisats ...
    • How to apply a neuroeducational program to teach English in the stage 3-6 at an ordinary classroom? 

      Ramírez Villanueva, Carla (2023-05-12)
      This final degree project supports the creation of a neuroeducational program unit called HERVAT, which aims to facilitate the learning of a second language (L2) from 3 to 6 years old children in an EFL ...
    • Moviment i llenguatge. La relació que hi ha entre el desenvolupament del moviment amb el desenvolupament del llenguatge durant l’etapa 3-6 

      Farrés Masramon, Maria (2024-05-10)
      El desenvolupament del moviment i el desenvolupament del llenguatge sempre han estat aspectes que s'han treballat per separat. Aquest treball de fi de grau, permet entendre la interrelació que hi ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC