dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Pensament crític"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • La filosofia 3/18: l'art d'ensenyar a pensar 

      Sánchez Garrido, Loida (2021-05-14)
      En la societat actual es necessiten fomentar el pensament crític, creatiu i curós per formar persones amb capacitat reflexiva i capaces de conviure en societat. Aquest treball de Final de Grau planteja ...
    • Flipped classroom: Fostering creative skills in undergraduate students of health sciences 

      Rodríguez, G.; Díez, J.; Pérez, N.; Baños, Josep Eladi; Carrió, M. (2019)
      Recent advances in science suggest that the medical and biomedical fields will change rapidly in the next years. Training adaptable and innovative professionals has been identified as an urgent need. ...
    • L’ús de la reflexió guiada (debriefing) en la simulació clínica de complexitat alta: element clau per a l'adquisició de coneixements i habilitats 

      Faro i Basco, Montserrat (2022-07-01)
      Es considera el debriefing com el pas essencial en el procés d’aprenentatge basat en la simulació clínica. El debriefing ajuda a comprendre, analitzar i sintetitzar conceptes tècnics per millorar el ...
    • Pedagogy of Discomfort, multicultural and anti-racism education 

      Dinaní, Mahsa M. (2023-06-01)
      The "Pedagogy of Discomfort" has gained importance in today's educational environment, especially in Catalonia's high schools, where an increasing number of students from various racial, religious, ...
    • Quina és la relació que hi ha entre les barreres en l’aprenentatge i els tipus de diàleg que fan les nenes i els nens en els aprenentatges basats en el joc? 

      Tarrada Camañes, Lucas (2025-05-19)
      Aquest Treball de Final de Grau (TFG) investiga la relació entre les barreres en l’aprenentatge i els tipus de diàleg (exploratori, disputatiu i acumulatiu) que estableixen les nenes i els nens en ...
    • Using postcolonial literature in the EFL class to promote ethnical diversity and develop critical thinking skills: A case study 

      Bonastre Maneu, Meritxell (2022-06)
      El següent article explora la introducció de la literatura postcolonial en anglès a una classe de vint alumnes de l'Institut d'Argentona com a mitjà per desenvolupar habilitats de pensament crític i ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC