dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Campanyes publicitàries"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-14 de 14

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Campanya de llançament - The New Mediterranean Concept 

      Kebbeh Drameh, Aiseta (2022-05)
      Actualment, i cada vegada més, ens troben en un mercat molt exigent i conscient a l’hora de consumir quelcom. És per això que hi ha una tendència creixent cap al consum de productes naturals i més ...
    • Campanya de llançament de la New Brand Line de Moritz 

      Fuente Torrescasana, Laura; Gibaja Alonso, Marina (2017-05)
    • Campanya de reposicionament de la gamma Vichy Catalan Sabores 0% Azúcares de Vichy Catalan 

      Gari Draper, Laura; Tutusaus Carreté, Xènia (2022-05)
      Aquest treball es basa en l'elaboració d'una campanya de reposicionament de la gamma de productes Vichy Catalan Sabores 0% Azúcares, de la marca de Vichy Catalan. El sector de les aigües amb gas indica ...
    • Campaña de lanzamiento de Curisosity: una webserie LGBTQ+ 

      Sarrión Gomila, Juana María (2017)
      Curisosity es una webserie de temática sci-fi, acción-aventura y comedia. Su particularidad principal es que la historia es contada con representación del colectivo LGBTQ+. Este conjunto de características ...
    • Creació i campanya de llançament d'un pos flagstore experiencial i d'entreteniment de la marca Magnum enfocat a l'empoderament de les dones 

      Bosch Ponsa, Èrica; Garet Argila, Aina; Resina Sánchez, Maria (2022-05)
      A la societat d’avui en dia, la qual està força influenciada pel masclisme, moltes dones no se senten a gust o segures en diversos espais, especialment en aquells compartits amb homes. A partir d’aquesta ...
    • Launching Saboratarta 

      Sallés Solà, Mireia (2019)
      Saboratarta es un proyecto de emprendeduría que nace de la necesidad de respetar y cuidar del medio, de romper con las cadenas que nos ligan a las reglas y a lo socialmente aceptado y de apoderar a la ...
    • Llançament d'un nou producte per la marca The Body Shop 

      Papaseit Suaña, Paula (2017)
      El projecte final de carrera que desenvoluparé està relacionat amb la cosmètica natural. Sempre he tingut clar que l'àmbit/sector al qual em voldria dedicar es el de la cosmètica, fent el TFG d’aquest ...
    • Mediterráneamente también en invierno. Plan de comunicación de desestacionalización de Estrella Damm 

      Verdugo Puigpinós, Laura; Moreta Escandell, Yedra (2022-05)
      Este plan de comunicación viene precedido por la necesidad detectada de desestacionalizar un producto como es la cerveza, que claramente tiene un consumo mucho superior en los meses de verano, y sobre ...
    • Plan de comunicación global : campaña Kalenji 

      Berenguer, Clara; Garcia, Mariona; Vidiella, Ana (2015-06)
      Este proyecto se basará en la elaboración de un plan de comunicación global para la marca Kalenji. El principal objetivo de la campaña es la desvinculación de Kalenji de su matriz Decathlon. Se pretende ...
    • POS Experiencial luminosity crystals 2019 

      Colomer Bosch, Meritxell; Saló Julià, Marta (2019)
    • Proposta de Campanya de Comunicació: Llançament de Guinness Blonde al mercat Espanyol 

      Roig, Anna; Parés, Gerard; Torrent, Josep (2015-06)
      En aquest projecte es proposa una campanya de comunicació per a la nova cervesa de Guinness: Guinness Blonde. El document consta de diverses parts: l’anàlisi del context actual del mercat de cervesa ...
    • Propuesta de comunicación para la recuperación del estatus de ElPozo Alimentación 

      Morales Castro, Marta (2019-05)
    • Relanzamiento de la artista Núria Graham 

      Franco, Diana (2019)
      Tras indagar sobre qué o quién sería el protagonista del trabajo, encontré una artista dentro de la página web Èxits Management, empresa catalana que como su propio nombre indica, se dedica al management ...
    • The publicist's starter pack: launching de un diccionario sobre terminología publicitaria 

      Manciño de la Fuente, Lorena (2019)
      The Publicist’s Starter Pack es un libro sobre terminología publicitaria. Dedicado principalmente a estudiantes que se inician en el mundo de la comunicación. Pretende mostrar un enfoque diferente ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC