dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Comunicació"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 71

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Analysis, description, and categorization of the political usage And consumption of commercial tools of information and Communications technology (ICT) by social movements 

      De la O Godínez, Gustavo Adolfo (2024-11-15)
      This research examines the allegedly neutral role of internet technologies, including social media, in the context of civic engagement and political participation. Using the theoretical frameworks of ...
    • Anàlisi de les eines TIC utilitzades a tres escoles bressol per a relacionar-se i comunicar-se amb les famílies i elaboració d'una guia per a l'elecció d'eines TIC com a mitjà de relació 

      Sanchez Garrote, Irene (2013-05-17)
      A l’escola bressol el vincle entre equip educatiu i família és de gran importància i, en la societat canviant en la que vivim, és important cercar noves vies de comunicació. Aquesta recerca és un estudi ...
    • Anàlisi dels factors que influeixen en la millora de la comunicació i l'expressió de l'alumnat utilitzant la metodologia globalitzadora de la recerca del medi integrant les TIC a l'aula 

      Rigau Llobet, Laura (2013-05-17)
      Aquest treball d’investigació es centra en observar, comparar i descriure si millora la comunicació i l’expressió de l’alumnat utilitzant una metodologia globalitzadora, com és la recerca del medi, i ...
    • Androgínia en la Publicitat : un estudi del concepte com a vehicle de comunicació 

      Mateu de las Heras, Mireia; Muñoz Jimenez, Paula (2018)
      El tema sobre el qual versa la investigació és si l'androgínia pot ser un bon vehicle de comunicació en la publicitat, i en un context més ampli, el seu enfocament cap a les noves generacions i la ...
    • Approaches to the study of individual–landscape interaction as an evocation of intrapersonal communication Aproximaciones al estudio de la interacción individuo-paisaje a modo de evocación comunicativa intrapersonal 

      San Eugenio Vela, Jordi de (2014)
      Analysis of the interaction between landscape and the individual opens up many research avenues linked to the generation and interpretation of symbolisms and imaginaries. The capacity of landscape for ...
    • Aproximaciones al estudio de la interacción individuo-paisaje a modo de evocacion comunicativa intrapersonal (2a. parte) 

      San Eugenio Vela, Jordi de (2009)
      El análisis de la interacción individuo-paisaje presenta numerosas perspectivas de estudio vinculadas a la generación e interpretación de simbolismos e imaginarios. La capacidad significante y/o de ...
    • Aproximaciones al estudio de la interacción individuo-paisaje a modo de evocación comunicativa intrapersonal (1a. parte) 

      San Eugenio Vela, Jordi de (2009)
      The analysis of the individual-landscape interaction presents different perspectives of study related to the generation and interpretation of symbolisms and imaginary. The significant capability and/or ...
    • Aproximaciones teóricas conceptuales para una definición del estado del arte de la comunicación de los destinos turísticos 

      San Eugenio Vela, Jordi de (2012)
      RESUMEN. El presente artículo pretende poner de relieve el cambio de registro experimentado por la comunicación de los destinos turísticos en los últimos diez años. Las posibilidades ofrecidas por las ...
    • Assessing dialogic communication through the Internet in Spanish museums 

      Capriotti, Paul; Pardo, Hugo (2012)
      Dialogic communication is being boosted by the strong development of the social web. The web 2.0 is generating significant changes in the manner that organizations engage in dialogue with their publics, ...
    • Características y funciones para marcas de lugar a partir de un método Delphi 

      San Eugenio Vela, Jordi de; Fernández-Cavia, J.; Nogué i Font, Joan; Jiménez Morales, Mònika (2013)
      [ES] Introducción. La representación de territorios mediante el uso de marcas es una cuestión recurrente en la sociedad contemporánea que vivimos. Este artículo tiene por objetivo principal determinar ...
    • Collaboration between ethnographers and the educational community of a school in the development of inclusive education 

      Soldevila Pérez, Jesús; Muntaner Guasp, Joan Jordi; Naranjo Llanos, Milagros (2023)
      The main objective of this research is to present and analyse the collaboration process established between the ethnographers and a school that faces the challenge of promoting change towards a more ...
    • La comunicació corporativa a les entitats del Tercer Sector de la Catalunya Central (2015-2018): Rutines, estructures i mitjans de proximitat 

      Francàs Guillén, Berta (2018-12-20)
      Aquesta tesi doctoral analitza el funcionament de les estructures comunicatives de les organitzacions que treballen per a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat física, ...
    • Comunicació: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere 

      Forga Martel, Maria (2020)
      Maria Forga Martel (Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya) ofereix una detallada proposta per a la inclusió de la perspectiva de gènere en els estudis de comunicació, una disciplina que ...
    • Comunicación en período de crisis y puertas giratorias en el caso Abengoa: análisis en prensa económica 

      Uribe Salazar, Clara; Arimany Serrat, Núria; Sabata, Anna (2016)
      En este estudio se analiza la comunicación de crisis y el revolving doors de la empresa Abengoa, a raíz de la arriesgada estrategia financiera de la multinacional andaluza, especializada en ingeniería ...
    • Comunicación y gestión de crisis en el caso del accidente de Germanwings 

      Gil García, Cristina (2016)
      En este trabajo se aborda la gestión y comunicación de crisis que llevo a cabo Germanwings. Se analizan entre otras cosas, las acciones que llevó a cabo, cómo facilitó la información…etc. Para llevar a ...
    • Comunicar la ciudad desde el paisaje: hacia una teoría del landscape branding 

      San Eugenio Vela, Jordi de (2009-09)
      The need to decode landscape meanings, the society- landscape interaction (intra- and inter-personal communication) and, more recently, the uses of landscape as a territorial sight linked to ...
    • Contribuciones comunicacionales a la puesta en valor del patrimonio paisajístico intangible 

      San Eugenio Vela, Jordi de (2009)
    • ¿Cómo la evaluación participativa puede construir redes de conversaciones para la acción y mejora de las organizaciones? 

      Benet Blasco, Marta; Pla, M.; Azevedo, Bruno Mariani de Souza; San Pedro, Marc de; Serra, E. (2014-06-04)
    • Creació i campanya de llançament d'un pos flagstore experiencial i d'entreteniment de la marca Magnum enfocat a l'empoderament de les dones 

      Bosch Ponsa, Èrica; Garet Argila, Aina; Resina Sánchez, Maria (2022-05)
      A la societat d’avui en dia, la qual està força influenciada pel masclisme, moltes dones no se senten a gust o segures en diversos espais, especialment en aquells compartits amb homes. A partir d’aquesta ...
    • Creació i pla de comunicació d’un producte musical propi 

      Centellas Serrabassa, Laura (2016)
      En aquest treball es pot conèixer a fons el procés de creació i comunicació d’un producte musical propi. Aquest projecte pot ser interessant tant per músics o professionals de la música, com per a ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC