dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Consumidors"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-4 de 4

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Eficàcia de les apps publicitàries o branded apps de telèfons mòbils. Cas d'estudi a Barcelona i localitats de la mateixa província 

      Molina García, Míriam (2014-09-19)
      El terminal mòbil s’ha convertit en els últims anys en una peça imprescindible per a l’individu. L’àrea del màrqueting, la comunicació i la publicitat continuen amb l’interès d’estar a prop del ...
    • Informe de tendències i casos gener 2015 : Internet de les coses compartides. Consumidors com a creadors 

      Aubia, Marta (2015-01)
      Aquest informe del mes de gener recull casos d’innovació relacionats amb dues tendències destacades: • Internet de les coses compartides (Internet of sharing things) • Consumidors com a creadors Les ...
    • Optimització de derivats càrnics curats tipus fuet per a la millora del seu perfil nutricional 

      Colomer Sellas, Marina (2022-04-19)
      La investigació realitzada en aquesta tesis s'ha centrat en avaluar l’impacte de la millora del perfil nutricional sobre les característiques físico-químiques i sensorials del fuet. Per tal de millorar ...
    • Reliability of polarized projective mapping with consumers 

      Saldamando, Luis de; Antúnez, Lucía; Torres Moreno, Míriam; Gimenez, Ana; Ares, Gastón (2015)
      Polarized projective mapping (PPM) combines the main features of projective mapping and polarized sensory positioning. The main advantage of this methodology is that it allows comparing results obtained ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC