dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Democràcia"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-12 de 12

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Aprenentatge democràtic i ciutadania a través de la participació de quatre joves: una perspectiva narrativa 

      Parareda Pallarès, Alba (2018-02-09)
      Aquesta tesi doctoral estudia com les experiències de participació contribueixen a la vivència de la ciutadania de quatre joves d’origen familiar immigrat. Es parteix del concepte de ciutadania-com-a-pràctica, ...
    • La Complejidad de vivir la ciudadanía en el aula: análisis en cuatro centros de secundaria = The Complexity of living citizenship in the classroom: analysis in four secondary schools = A Complexidade do viver a cidadania na sala de aula: análise em quatro escolas secundárias 

      Parareda Pallarès, Alba; Simó, Núria; Domingo Peñafiel, Laura; Soler i Mata, Joan (2016)
      Este artículo describe y analiza un abanico de prácticas democráticas en cuatro centros de secundaria que se basan en principios relacionados con la vivencia de la ciudadanía y pone de relieve las ...
    • La democràcia, la participació i l'educació des d'una perspectiva crítica 

      Feu, Jordi; Simó, Núria; Lecumberri Gómez, Cati; Serra Salamé, Carles (2015)
      A l’article, s’hi exposa la recerca que un grup d’investigadores i d’investigadors de les universitats de Girona i de Vic duen a terme sobre les dinàmiques democràtiques i participatives en algunes ...
    • Dimensiones, características e indicadores para una escuela democrática 

      Feu, Jordi; Simó, Núria; Serra Salamé, Carles; Canimas Brugué, Joan (2016)
      El objetivo principal del artículo es presentar una conceptualización teórica de democracia acompañada de una operativización basada en las principales dimensiones que, a nuestro entender, definen el ...
    • La educación en valores democráticos en los manuales de la asignatura Educación para la Ciudadanía 

      Carrillo, Isabel (2011)
      Este artículo aporta los resultados de un estudio sobre legislación educativa y manuales de Educación para la Ciudadanía con el objeto de visibilizar la presencia de la educación en valores democráticos ...
    • Els manuals escolars com a representacions culturals de la ciutadania democràtica 

      Carrillo, Isabel (2013)
    • La participació de l’alumnat en pràctiques democràtiques i inclusives als centres: Un estudi de cas 

      Farré Riera, Laura (2015-09)
      El present treball final de màster té com a finalitat analitzar i reflexionar sobre la participació que l’alumnat1 té a l’escola, concretament a secundària, focalitzant-me en un centre educatiu en ...
    • La participació en educació com a expressió de qualitat democràtica 

      Carrillo, Isabel; Feu, Jordi (2015)
    • Procesos de voluntad democratizadora: La expresión feminista en el 15-M 

      Cruells, Marta; Ezquerra, Sandra (2015)
      El presente texto se centra en el movimiento 15-M en el Estado español. A diferencia de otros movimientos sociales, el 15-M, además de denunciar duramente la crisis económica que golpea al país desde ...
    • (Re)Pensar la tecnologia digital escolar en clau democràtica: una investigació-acció sobre participació i desigualtats digitals 

      Beneyto Seoane, Mar (2019-02-01)
      La tesi doctoral “(Re)Pensar la tecnologia digital escolar en clau democràtica: una investigació-acció sobre participació i desigualtats digitals” analitza la participació, l’ús de la tecnologia i les ...
    • El reconeixement de les veus de l'alumnat per a la reflexió de la pràctica educativa a secundària 

      Farré Riera, Laura (2021-07-02)
      La tesi se centra en el reconeixement de les veus de l’alumnat i en la seva participació en els contextos d’aprenentatge, i situa els nois i noies com a agents actius i corresponsables de l’acció ...
    • Repensar la escuela inclusiva y democrática con las voces del alumnado. Dos estudios de caso 

      Soldevila Pérez, Jesús; Farré Riera, Laura; Simó, Núria (2025)
      INTRODUCCIÓN. La investigación educativa evidencia que la democratización de los contextos educativos y la inclusión de todo el alumnado se relacionan con la mejora de las escuelas y dicha mejora con ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC