dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Didàctica"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-12 de 12

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • L'actuació discursiva d'un mestre novell en una classe de llengua catalana: gestió de l'aula i construcció del coneixement 

      Casas-Deseures, Mariona (2009)
      This article presents a case study analysing interaction in the classroom in Catalan language teaching and learning in the fourth year of primary school. In specific terms, the analysis focuses on the ...
    • Com ensenyar l’evolució humana a la prehistòria a partir de recursos didàctics: Experiències a les escoles 

      López Cordón, Esther; Sala Seisdedos, Alba (2015-05)
      Aquest treball consisteix en una investigació per poder saber com afecten les noves metodologies més innovadores en la didàctica de les Ciències Socials, concretament a la temàtica de la Prehistòria. ...
    • Els coneixements: què ensenyem a l'escola? Què aprenen els nois i les noies? 

      Fatsini, Esther; Gibert, Rosa; Guitart Aced, Rosa; Sitjà, Ramon (2008)
      L’estructura de la nostra mesa responia a la intencionalitat de contestar, o més ben dit de formular, les dues grans preguntes que ens havíem plantejat (què hem d’ensenyar i com ho hem de fer) i ...
    • La docencia compartida compartida como estrategia favorecedora de inclusión 

      Rivera Parra, Cristina (2022-09)
      El propósito del siguiente trabajo es constatar si, la estrategia de la docencia compartida favorece el proceso de inclusión para un grupo de 1º Primaria. Para ello, hacemos una revisión de los conceptos ...
    • Esport i infància en situació de vulnerabilitat social 

      Lecumberri Gómez, Cati (2010)
      La pràctica de l’esport és cada cop més una eina que es troba en el punt de mira dels professionals de l’educació. No sembla tan evident que l’esport sigui sempre eina de cohesió, d’integració o de ...
    • From reading to writing: The legend of the serpent of Manlleu 

      Gámiz Molina, Carla (2022-05)
      The aim of the present dissertation is to design a didactic handout to help students learn the writing skill, meaningfully and in a motivating way. The didactic proposal has been created and is based ...
    • Investigating the introduction of non-educative board games in the learning of English as a Foreign Language in Secondary Education 

      Catarecha Abad, Pablo (2021-06-03)
      The aim of the present paper is to investigate the introduction of non-educative board games as a didactic tool in EFL sessions to achieve curricular contents in speaking. In particular, the main ...
    • El model d’investigació a l’ensenyament de les ciències a l’educació primària: Dues percepcions diferents 

      Hervás Arenillas, Ángel (2024)
      Aquesta recerca s’ha portat a terme per conèixer més el model d’investigació i analitzar la seva viabilitat al paradigma educatiu actual. Les dades s’han aconseguit mitjançant dos grups de discussió, ...
    • Percepciones de futuros maestros de infantil y primaria sobre la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias en inglés 

      Amat i Vinyoles, Arnau; Vallbona, Anna; Martí i Feixas, Jordi (2017)
      Desde hace unos años muchas escuelas de primaria están promoviendo parcialmente o totalmente la enseñanza de las ciencias en inglés. Con la voluntad de dar respuesta a esta realidad, los enfoques ...
    • El perfil de actividad científica escolar de una maestra de ciencias en sus actuaciones en ciclo inicial y medio 

      Martí i Feixas, Jordi; De la Casa Val, Alicia (2017)
      El estudio describe y analiza el perfil de actividad científica escolar que una maestra de ciencias propone en dos secuencias de actividades sobre la materia, una en Ciclo Inicial y otra en Ciclo Medio. ...
    • La premsa escolar com a recurs didàctic en l’ensenyament i aprenentatge de la llengua castellana 

      Alonso Álvarez, Paula (2021-06)
      En aquest treball s’analitzen les possibilitats de la premsa escolar com a eina didàctica per a incrementar la motivació de l’alumnat de l’educació secundària obligatòria per l’escriptura i per a ...
    • Use of drama techniques as a methodology to teach english in infant education by teachers in Catalonia 

      Ulldemolins i Company, Carla (2014-05)
      L’aprenentatge de la llengua anglesa com a llengua estrangera és una oportunitat que cada vegada més escoles de Catalunya presenten a l’etapa d’educació Infantil. La metodologia utilitzada per introduir ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC