dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Ensenyament de llengües estrangeres"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-4 de 4

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Investigating the introduction of non-educative board games in the learning of English as a Foreign Language in Secondary Education 

      Catarecha Abad, Pablo (2021-06-03)
      The aim of the present paper is to investigate the introduction of non-educative board games as a didactic tool in EFL sessions to achieve curricular contents in speaking. In particular, the main ...
    • L’ensenyament-aprenentatge de la competència oral en un centre de secundària. Continguts, metodologies i creences 

      Berga Puig, Mireia (2021-06-04)
      La investigació identifica les indicacions del currículum en relació amb la competència oral a l’educació secundària, observa quins components específics d’aquesta competència es treballen a Llengua ...
    • The use of the first language (L1) in the english foreign language (EFL) classroom in Secondary Education in Catalonia 

      Pareja Arenas, Anna (2021-06)
      The present study examines the use of the first language in the context of foreign language teaching. With a qualitative research, the points of view of English teachers and Secondary Education ...
    • Uses and perceptions of translanguaging and code-switching as foreign language teaching strategies: A case study 

      Costa Costa, Ivan (2021-06)
      The use of the first language of the group (or L1) as a scaffolding device to teach a foreign language (or FL), is gaining ground as a pedagogical tool in the FL classroom. This leads to the coexistence ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC